قابل توجه جامعه ورزش لرستان


قابل توجه جامعه ورزش لرستان

مسوولیت ورزشی حاشیه امن ندارد


به قلم: فرهاد داودوندی


شاید تا چهار پنج سال قبل می شد خیلی از خبرهای حاشیه ای ورزشی شهری و استانی را سرپوش گذاشت و یا اینگونه مسائل را با خواهش و تمنا و حتی تهدید در سطح بسیار محدودی رسانه ای کرد، اما از وقتی تکنولوژی آنچنان فراگیر شد که به درستی دنیا به این بزرگی را به دهکده ای کوچک تشبیه کردند، دیگر هیچ خبر یا حاشیه ورزشی را نمی توان پنهان کرد.

حالا دیگر هر مسوولی در هر پست و مقامی باید در جریان باشد که با قبول مسوولیت ورزشی، خود را نه تنها در مقابل دیدگان شهر و استان خود که در تیررس همه دنیا قرار داده است تا جائیکه با هر اشتباه هر چند ناچیز ممکن است به یکباره همه چیز به هم بریزد و بشود آنچه که سالیان قبل می شد آن را مهار کرد.

حالا دیگر هیچ مسوول ورزشی در هر هیات ورزشی چه شهری، چه استانی و چه کشوری با بودن چشمهای تیز بین رسانه های مجازی بسیار گسترده، حاشیه امن برای نشستن به صندلی ریاست را ندارند.

حتی آن گروه از روسا و مدیران ورزشی هم که برای خود مثلا حاشیه امن ساخته اند، باید از این اشتباه در آیند و بدانند توسط جامعه ورزش دقیقا رصد می شوند، دیر یا زود دارد اما سوخت ندارد که اگر اشتباهی را مرتکب و تکرار کنند هر آن ممکن است کنار گذاشتن شان به طرز نامطلوبی به دُهل بخورد تا جائیکه نام شان در صدر اخبار ورزشی قرار بگیرد.

ختم کلام اینکه صندلی مسوولیت در هر زمینه ورزشی شهری و استانی، صندلی بسیار داغی است که هر آن ممکن است دامان روسا و مدیران ورزشی که حتی کوچکترین خطایی  مرتکب شوند را به شدیدترین وجهی بگیرد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!