فرماندار بروجرد: هیچ توجیهی در رفع نشدن نواقص محور کمربندی بروجرد پذیرفته نیست

فرماندار بروجرد:
هیچ توجیهی در رفع نشدن نواقص 
محور کمربندی بروجرد پذیرفته نیست

به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از  فارس 
علی کورانی‎فر عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: نواقص احصاء شده در محور کمربندی بروجرد باید هر چه سریع‎تر توسط دستگاه‎های اجرایی متولی رفع شود.وی عنوان کرد: جلسات کارشناسی زیادی در خصوص محور کمربندی برگزار و زمان رفع نقاط حادثه‎خیز و نواقص این محور طولانی شده است.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی در خصوص عدم رفع نواقص این محور پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: برخی مدیران به صندلی‎هایشان ‎ تکیه زده و می‎گویند که در خصوص انجام فلان کار از آنها خواسته نشده است.

کورانی‎فر بیان کرد: این در حالی است که حساسیت مدیران موجب پیشرفت قابل قبول انجام کار در حوزه‎های مختلف خصوصأ مباحث که با جان افراد سر و کار دارند، می‎شود.وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‎های اجرایی متولی در خسارات انسانی محور کمربندی بروجرد مقصر هستند، ادامه داد: نمی‎شود که در مباحث حساس اینچنین مدیری بگوید، فلان بخش از کار در حوزه کاری من نیست و یا انجام آن از من خواسته نشده است.

فرماندار بروجرد افزود: شهرداری باید معطل تامین قیر مورد نیاز برای لکه‎گیری و ایجاد سرعت‎گیرهای مورد نیاز در محور کمربندی نشده و کار را ظرف یک ماه آینده انجام دهد.

کورانی‎فر اظهار کرد: همچنین اداره راهداری باید تا یک ماه آینده نسبت به نصب حفاظ و نیوجرسی در طول محور کمربندی و در مناطق مورد نیاز اقدام کند، تا از این طریق میزان ایمن‎سازی این مسیر بالا برود.وی در خصوص نصب علائم راهنمایی و رانندگی مورد نیاز در طول محور کمربندی بروجرد گفت: اداره راهداری باید در اسرع وقت نسبت به جانمایی نصب این علائم اقدام کرده و تابلوها را تحویل شهرداری دهد، تا این نهاد نیز طرف ۲ هفته آینده این بخش از کار را به انجام برساند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: شانه‎سازی، اصلاح پیچ‎ها و موارد دیگری نظیر افزایش عرض جاده نیز باید هر چه سریعتر توسط ادارات و دستگاه‎های متولی انجام شده و به اتمام برسد.

کورانی‎فر تصریح کرد: اجرای اولویت‎های یاد شده و رفع عیوب و نواقص احصاء شده در محور کمربندی سطح ایمنی این محور را بالا برده و از وقوع بسیار از تصادفات در طول این مسیر جلوگیری می‎کند.وی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی متولی گفت: وظایف محول شده به هر یک از ادارات باید هر چه سریعتر اجرا شده و معطل نماند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!