فرماندار بروجرد: همکاری مردم مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کروناست

فرماندار بروجرد:
همکاری مردم مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کروناست
فرماندار بروجرد جلسه شورای سلامت شهرستان را ترک کرد - ایرنا


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رحیمی با اشاره به اینکه طرح غربالگری عمومی در بروجرد ادامه دارد، گفت: با حمایت‌های خیرین و گروه‌های جهادی و با هماهنگی و همدلی و مشارکت همه مردم امروز می توان گفت بیماری کرونا در شهرستان بروجرد مدیریت شده است.
« عبدالرحیم رحیمی» امروز(۱۰ اردیبهشت) در جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی شهرستان بروجرد، افزود: همراهی و مشارکت مردم در عمل به توصیه های بهداشتی مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کروناست.

 فرماندار بروجرد  با تجلیل از مشارکت  و همراهی خیرین و گروه های جهادی، اظهار داشت: با کمک های کادر درمانی و حمایت‌های خیرین و گروه‌های جهادی و با هماهنگی و همدلی و مشارکت همه مردم می توان گفت امروز کرونا را در سطح شهرستان مدیریت کرده ایم.وی از ادامه طرح غربالگری کرونا خبرداد و بیان کرد: در اجرای طرح غربالگری کرونا در کشور رتبه برتر را کسب کردیم.

 
رحیمی افزود: کسب رتبه برتر کشوری با تلاش شبانه روزی کادر درمان و گروههای جهادی حاصل شده است.وی اذعان داشت: همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا بیش از ۹۰ هزار ماسک بهداشتی توسط فرمانداری این شهرستان توزیع شده است.
 
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ نفر از همشهریان به علت کرونا فوت کرده اند،  ادادمه داد: همه افراد فوت شده دارای بیماری زمینه ای بوده اند./شبستان

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!