فرماندار بروجرد: مشکلات شهرداری بروجرد با همکاری و همدلی رفع می شود

فرماندار بروجرد:
مشکلات شهرداری بروجرد 
با همکاری و همدلی رفع می شود

به گزارش سایت خبری بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات در شهرداری بروجرد تنها با همکاری و همدلی امکان پذیر است و اضافه نشدن حتی یک نفر به بدنه شهرداری از مهمترین اقدامات مثبت شورا بوده است.

رضا آریایی فرماندار بروجرد در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر بروجرد که در شورا برگزار شد گفت: در ماه های قبل جلسات منظمی توسط اعضای شورای شهر برگزار شد که مصوبات خوبی در جهت منافع مردم و شهر داشتند.

آریایی اضافه کرد: اختلاف سلیقه در شورا طبیعی است و این اختلاف سلیقه در همه جا بوده و هست اما انتظار می رود در دومین سال شورای شهر شاهد تحولات خوبی در راستای حل مشکلات باشیم.به گفته وی طی این مدت که شورا فعالیتی نداشته، مصوباتی هم نبوده و مردم از این بابت گلایه داشتند و ضروری است تا اعضای شورای شهر با همدلی و همکاری در جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به ۸ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد تصریح کرد: کارگران شهرداری زحمات زیادی می کشند و مهمترین مطالبه و انتظارشان این است که حقوق های آنها به موقع پرداخت شود.وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات لازم است تا هر چه سریعتر اعضای شورای شهر کار را آغاز کنند.به گفته وی یکی از مهمترین اقدامات مثبت در این شورا این بود که حتی یک نفر هم به بدنه شهرداری بروجرد اضافه نشد و در این مدت افرادی که شرایط را داشتند بازنشسته شدند.

 در پایان جلسه موسی نیکوکار به عنوان رئیس شورای شهر، احسان دالوند به عنوان نائب رئیس و رضا بهنود فر به عنوان منشی انتخاب شدند.

منبع : سفیر افلاک

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!