فرماندار بروجرد: رسانه ها در فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه نقشی به سزایی دارند

فرماندار بروجرد:
رسانه ها در فرهنگ سازی عفاف و
حجاب در جامعه نقشی به سزایی دارند


به گزارش ایرنا-بروجرد
معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد گفت: رسانه ها نقش بسزایی درفرهنگ سازی حجاب وعفاف در جامعه دارند که نباید از آن غافل شویم.

علی کورانی فر روز شنبه در کارگروه صیانت از حجاب وعفاف بروجرد در فرمانداری این شهرستان افزود: روش های مختلفی تاکنون برای حجاب وعفاف درکشوراجرا شده ولی متاسفانه جواب نداده که باید بررسی و آسیب شناسی شود.وی اظهارکرد: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در مسئله عفاف وحجاب می تواند ریشه بدحجابی در جامعه را از بین ببرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: برای تربیت نسل متعهد و متخصص برای توسعه آینده ‌باید ازهمه ظرفیت های و روشهای سلبی و ایجابی با در نظرگرفتن واقعیات جامعه استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: برای جلوگیری ازترویج فرهنگ بد حجابی درجامعه باید ازظرفیت ادارات وارگان ها استفاده شود.سرهنگ مجید سوری افزود: کالاهایی که در بازارعرضه می شود با مقوله حجاب وعفاف منافات دارد و تهیه کردن لباسی متناسب با جامعه اسلامی در بازار امروزه کار مشکلی است.وی اظهار کرد: برخی صنوف به خصوص اریشگاه ها به محلی برای ترویج فرهنگ بی حجابی تبدیل شده است و هیچ کس هم متولی برخورد قانونی با این اماکن نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: برخی افراد به صورت عمدی و برای دهن کجی به فرهنگ های جامعه با ظاهری زننده در اجتماع حاضرمی شوند که باید با آنان برخورد قانونی شود.سرهنگ سوری ادامه داد: درهفته حجاب وعفاف همایش ۱۰ هزارتنی بانوان محجبه بروجردی درپارک شهید بهشتی این شهربرگزار خواهد شد.

هفته حجاب وعفاف از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه در کشورنامگذاری شده است وهم زمان درایران و۷۰ کشور جهان ویژه برنامه‌های مختلف دراین رابطه برگزارمی‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!