فرماندار بروجرد حائز رتبه دوم ارائه خدمات برتر نوروزی در لرستان شد


فرماندار بروجرد حائز رتبه دوم

 ارائه خدمات برتر نوروزی در لرستان شد


فرماندار بروجرد به انتخاب استانداری حائز رتبه دوم ارائه خدمات برتر نوروزی در مجموع شهرستان های استان لرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه بروجرد، به انتخاب استانداری لرستان به ترتیب فرمانداران شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حائز مقام‌های اول تا چهارم فرمانداران برتر در حوزه گردشگری نوروزی این استان شدند و از دست استاندار لرستان لوح یادبود و سپاس دریافت کردند.

علی کورانی فر با اشاره به انتخاب و معرفی فرمانداران برتر استان لرستان در حوزه گردشگری نوروزی اظهار داشت: این فرمانداران به لحاظ کمی و کیفیِ مدیریت برنامه‌های نوروزی، نوع برنامه‌ریزی و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی با نظر اکیپ‌های بازرسی استانداری متشکل از تیم بازرسان استانداری، دفتر ارزیابی و عملکرد استانداری لرستان و دستگاه‌های مرتبط که نقش نظارتی در ارائه خدمات سفر داشته‌اند، انتخاب‌شده‌اند.

فرماندار بروجرد با اشاره به امتیازدهی این بازرسان به برنامه‌های اجراشده در سطح شهرستان‌های مختلف بر اساس ابلاغ معیارهای کشوری افزود: درنتیجه جمع‌بندی‌های صورت گرفته فرمانداران شهرستان‌های منتخب روز گذشته در جلسه خدمات سفر استان معرفی شدند.

وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود گردشگر به شهرستان بروجرد در نوروز امسال خاطرنشان کرد: اقداماتی که تحت عنوان خدمات سفر نوروزی توسط مجموعه مدیریتی هر شهرستان انجام‌شده و بر اساس نظرسنجی‌های نامحسوس گرفته‌شده از مراجعین و میزان رضایتمندی آن‌ها از نحوه ارائه خدمات در حوزه‌های اسکان، برپایی نمایشگاه‌ها، بازار، افزایش اقامت گردشگران، خدمات ارائه داده‌شده در واحدهای گردشگری و ابنیه تاریخی و نیز ساختارهای امنیتی ازجمله معیارها و ملاک‌های انتخاب و رتبه‌بندی فرمانداران برتر در این حوزه بوده است.

کورانی فر بابیان اینکه رتبه‌بندی شهرستان‌های استان ازلحاظ کیفیت و کمیت ارائه خدمات نوروزی برای نخستین بار در این استان از سوی استانداری لرستان برگزار می‌شود، گفت: این اقدام سبب ایجاد انگیزه برای شهرستان‌های موفق و رقابتی سالم در میان همه شهرستان‌های استان می‌شود تا در سال‌های آتی باانگیزه بیشتری با توجه به وجود نظارت‌ها و ارزیابی‌های استانی در این زمینه فعالیت کنند.

به گفته وی ایجاد رقابتی درون شهرستانی در راستای ارائه خدمات به گردشگران از دیگر مزایای معرفی فرمانداران برتر و نظارت بر این حوزه از سوی استانداری است که این امر درنهایت به نفع گردشگران و شهروندان آن شهر خواهد بود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!