فرماندار بروجرد: توانمند سازی جوانان و کمک به شکل گیری هویت جوانان ضروری است

فرماندار بروجرد:
توانمند سازی جوانان و کمک به 
شکل گیری هویت جوانان ضروری است

به گزارش سایت خبری بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: توانمند سازی جوانان و کمک به شکل گیری هویت جوانان ضروری است و راه اندازی یک اتاق فکر در این مسیر بسیار موثر است.

علی کورانی فر” فرماندار بروجرد در جلسه شورای ساماندهی جوانان که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: ستاد ساماندهی جوانان مرجع تصمیم گیری در امور جوانان است و نیاز است که جلسات آن با دغدغه برگزار شود تا خروجی لازم را داشته باشد.وی اضافه کرد: برگزاری جلسات کیفی لازم است که در این میان دبیرخانه این شورا نقش اساسی را دارد که تجمیع و توجه به مسئله یابی، تولید محتوا و هماهنگی بین دستگاه ها سبب می شود تا نتیجه خوبی حاصل شود.
کورانی فر بخش اعظم و موثر جامعه را جوانان دانست و افزود: جوانان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند و پیروزی های بزرگی را رقم زدند.به گفته وی توانمند سازی جوانان و کمک به شکل گیری هویت جوانان باید مد نظر باشد و ضروری است تا برای اوقات فراغت، تفریح، مسائل آموزشی، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان به طور صحیح برنامه ریزی شود.
فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: راه اندازی یک اتاق فکر یکی از راه ها برای بررسی مسائل و مشکلات جوانان و برنامه ریزی برای حل مشکلات است و با حضور جوانان، اولویت ها شناسایی شود و اگر این برنامه روی ریل حرکت کند قطعا نتایج خوبی را به دنبال دارد.
در ادامه “کردی”مسئول خانه جوان بروجرد گفت: اولین خانه جوان غرب کشور در بروجر راه اندازی شده و تا کنون ۱۱ بار به عنوان برترین انتخاب شده است.وی اضافه کرد: جذب، حفظ و بکارگیری جوانان از اهداف خانه جوان است که جوانان نخبه زیادی در این مرکز حضور دارند.
کردی از برگزاری هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در بروجرد خبر داد و افزود: به مناسبت هفته جوان این جشنواره در اداره ارشاد بروجرد برگزار می شود و از جوانان نخبه شهرستان تجلیل خواهد شد.

منبع خبر بازتاب بروجرد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!