عضو شورای اسلامی شهر بروجرد: نیروهای شهرداری بروجردبین ۳ تا ۸ ماه حقوق معوق دارند

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد: 
نیروهای شهرداری بروجردبین
 3 تا ۸ ماه حقوق معوق دارند

به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از فارس

محمد پرهام اظهار کرد: در مجموع نیروهای نهاد شهرداری بروجرد بین ۳ تا ۸ ماه حقوق معوقه طلب دارند.وی عنوان کرد: البته در برخی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری از جمله سازمان آرامستان‌ها حقوق نیروها به روز پرداخت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد ادامه داد: با توجه به اجرای طرح تخفیف پلکانی عوارض شهرداری در بازه زمانی ۱۰ روزه به مناسبت هفته وحدت و به دنبال آن افزایش منابع درآمدی این نهاد از این طریق، پیش‌بینی می‌شود که حقوق یک ماه نیروهای شهرداری پرداخت شود.

پرهام خاطر نشان کرد: البته برنامه کوتاه مدت دیگری برای پرداخت بخشی از حقوق معوق نیروهای شهرداری از طریق فروش واحدهای مجتمع‌های تجاری فرزانگان و امام رضا (ع) اتخاذ شده است.وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدتی را برای پرداخت معوقات و به روز کردن حقوق نیروهای شهرداری بروجرد اتخاذ کرده است که از آن جمله می‌توان به افزایش منابع درآمدی سازمان‌های زیر مجموعه این نهاد اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به ادغام سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری از ۱۳ به ۷ سازمان تصریح کرد: ارائه برنامه‌های راهبردی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات‌دهی، ایجاد منابع درآمدی پایدار و دیگر اولویت‌ها و شاخص‌های مدیریتی از سر فصل‌های کاری مدیران سازمان‌های شهرداری بروجرد است.

پرهام تاکید کرد: به این ترتیب تقویت منابع درآمدی هر یک از سازمان‌ها و پرداخت حقوق نیروهای آنها از این محل یکی از برنامه‌های بلند مدت شورای شهر و شهرداری محسوب می‌شود.وی افزود:از سویی با حاکمیت انضباط مالی در بدنه شهرداری و بازنشسته شدن نیروهای دارای سابقه ۲۰، ۲۵ و ۳۰ سال خدمت مشمول مشاغل سخت و زیان‌آور می‌توان در کوتاه مدت علاوه بر صرفه‌جویی در قسمتی از هزینه‌های شهرداری، بخشی از بدهی‌های معوق را نیز پرداخت کرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه به‌روز کردن حقوق نیروهای شهرداری یکی از اولویت‌های کاری اعضای شورای پنجم شهر بروجرد است، اظهار کرد: یقینأ شهردار جوان بروجرد نیز که با اجماع نظر اعضای شورای شهر روی کار آمده است، تلاش بیشتری برای تحقق این مهم به کار خواهد بست.

پرهام عنوان کرد: یقینأ در سایه همدلی و تشریک مساعی ۹ عضو شورای شهر به اتفاق شهردار بروجرد در قالب تیمی ۱۰ نفره بستر برای اجرای هر چه بهتر و بیشتر اهداف، ارائه کارنامه موفق و قابل قبول در حوزه مدیریت شهری فراهم می‌آید.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!