طنز ، برای شورای شهر جشن و شادی و پایکوبی سراسر شهر را فرا گرفت

در شهری در کره مریخ این اتفاق رخ داد

به دنبال ثبت نام اعضا شورای شهر

برای حضور در شورای بعدی

جشن و شادی و پایکوبی

سراسر شهر را فرا گرفت!

فرهاد داودوندی – بروجرد:

به دنبال شنیدن خبر ثبت نام اعضا شورای شهر کره مریخ، برای حضور در بین کاندیداهای شورای شهر بعدی، شور و شعف سراسر شهر را در بر گرفت.

جشن و شادی و پایکوبی در  سراسر شهر کره مریخ، بخوبی توسط تلسکوپ از روی کره زمین دیده می شود!

عبور و مرور خودروها کاملا متوقف شده و مردم در وسط خیابان مشغول رقصیدن! “ببخشید، ببخشید، حواسم نبود”، مشغول حرکات موزون هستند!

یک فردی که با حرکات موزونی که انجام می داد با صدای بلند هم می خواند که “این کمره، شاه فنره!” به آقای خوش خیال گفت: ما اینجا در کره مریخ بسیار شاد و مسروریم که اعضا فعلی شورای شهرمان خود را برای حضور در شورای بعدی هم کاندید کرده اند!

فرد دیگری که با حرکات موزون محلی دستمال هم بالای سر خودش می چرخاند گفت: از اینکه طرح ترافیک، زیبا سازی شهر، درآمد پایدار، به روز کردن حقوق رفتگرها، تسویه حساب بدهی های شهرداری، سر و سامان دادن به شهر، ادامه نهضت مادام العمر آسفالت، آزاد سازی حریم اماکن تاریخی مذهبی،ساختن ده ها پارکینگ در شهر، احداث بی شمار پل های عابر پیاده و … که تاکنون تمام و کمال و به بهترین نحو انجام گرفته، توسط این اعضا در شورای آینده هم ادامه خواهد داشت سر از پا نمی شناسیم و خوشحالی مان از حضور این افراد در شورای بعدی را بخوبی می توان در “نیش باز تا بنا گوش مان” ببینید!

  یک پیرزن که مشعول دیدن حرکات موزون مردم وسط خیابان بود خطاب به جمعیت گفت: وای ننه! به حق چیزای ندیده، خدا مرگتون نده! درسته که اعضای شورا روزی که تحویل گرفتند بدهی شهرداری ۲۰ میلیارد بود و الان خوشبختانه بجز ۹۰ میلیارد تومان ناچیز و چندین ماه حقوق معوقه پرسنل، دیگر دیناری بدهی ندارد!!!، اما دیگه چرا  اینقدر خوشحال هستید؟ اعضای شورای شهر اگر این شهر را توی ۴ سال گذشته گلستان کرده اند! خودشان می گویند که چون فقط برای خدمت آمده بوده اند!  وظیفه شان را انجام داده اند!

یک جوان تحصیل کرده اما بدون پارتی و بیکار  که کتاب”چگونه شهر خود را بسازیم” در دستانش بود، به آقای خوش خیال گفت: ما خوشحالیم که با بودن این افراد در شورای شهر مشکل بیکاری تمامی فامیل های کوچک و بزرگ شان حل شد و خدا را شکر دیگر هیچ  آدم بیکاری در بین فامیل این افراد وجود ندارد که ندارد.

 این جوان کره مریخی سپس افزود: البته شنیده ایم که “پسرخاله شوهر عمه دایی همسر یکی شان” که بیکار مانده و اصلا به فکرش نبوده اند، باعث شده تا این دوستان با کاندیداتوری مجدد، برای سر کار بردن  و استخدام این فرد بعنوان یک مدیر در شهرداری برای دوره بعدی حضورشان در شورای شهر، عزم شان را جزم کنند! و همین حس مسوولیت بین اعضای شورای شهر فعلی باعث شده همه ما از ته دل ازشان راضی و هر شب در خواب! برای موفقیت شان دعا کنیم !!!

لحظاتی قبل خبر رسید که آقای خوش خیال که خودش هم از دوستداران فعالیت بی حساب و کتاب اعضا فعلی شورای شهر کره مریخ است و اگر کمی زبانش را گاز بگیرد و کمتر انتقاد کند مطمئنا با حقوق بسیار خوب به نان و نوایی خواهد رسید،  ارسال خبر از کره مریخ را متوقف کرده و ظاهرا خودش هم از فرط خوشحالی شنیدن خبر کاندیداتوری اعضای بسیار بسیار دلسوز شورای شهر  فعلی!!! برای حضور در شورای بعدی کره مریخ، ذوق زده شده و اگر کارش از فرط شادی به بیمارستان کشیده نشده باشد، مطمئنا اون “وسط مسط ها”ی یکی از خیابانهای کره مریخ بین مردم، مشغول حرکات موزون بندری است!!!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!