ضرورت حمایت همه جانبه از تیم فوتبال نساجی بروجرد

ضرورت حمایت همه جانبه

از تیم فوتبال نساجی بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

بعد از حضور تیم فوتبال شهرداری بروجرد در لیگ دسته سوم فوتبال ایران که در خاتمه با ناکامی این تیم برای صعود به لیگ های بالاتر همراه شد یک نسل از فوتبالیست های با استعداد بروجردی به نوعی فوتبال شان به پایان رسید.

بازیکنانی که متاسفانه آنچنان که باید و شاید هیچگاه مورد حمایت همه جانبه قرار نگرفتند و نتیجه همین عدم حمایت ها سرانجامی بجز محو این تیم از عرصه فوتبال بروجرد و لرستان در پی نداشت تا جائیکه امروز دیگر از آن تیم پر ستاره خبری نیست.

خوشبختانه اینک پس از گذشت چند سال تیم فوتبال نساجی بروجرد پا به عرصه فوتبال لیگ برتر لرستان گذاشته است. تیمی که در روز ۳۱ تیر ماه در یک بازی دوستانه با تیم قدرتمند نساجی قائمشهر که در لیگ دسته اول ایران حضور دارد توانست با یک بازی بسیار زیبا در خاتمه بازی را با نتیجه ۱ بر صفر به رقیب قدرتمند دسته اولی خود واگذارد.

رو نمایی از تیم جدید نساجی بروجرد با کادر مربیان جوان و بازیکنان با استعداد در بازی با نساجی قائمشهر بارقه های امید را در دل دوستداران فوتبال بروجرد زنده کرد و اینک می توان امیدوار بود که این تیم در فصل جاری بتواند فوتبال بروجرد را بر صدر فوتبال لرستان برساند.

در گفتگویی که با آقای احمد لطفی سر مربی تیم فوتبال نساجی بروجرد داشتم، وی ضمن برشمردن نکات مثبت این تیم تاکید داشت که علاقمندان مطمئن باشند که تیم فوتبال نساجی بروجرد با قاطعیت تمام و چند هفته قبل از پایان مسابقات لیگ استان، کسب مقام قهرمانی و  صعود خود را جشن خواهد گرفت.

به هر حال با توجه به حضور پر رنگ تیم فوتبال نساجی بروجرد در مسابقات فصل جاری فوتبال لرستان، لازم است که از نماینده فوتبال شهرمان با تمام وجود حمایت کنیم تا با کسب موفقیت های این تیم بزودی شاهد حضور و آشتی تماشاگران بروجردی با فوتبال شهرمان باشیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!