شیشه عمر ورزشی جوانان ورزشکار را نخواهم شکست


شیشه عمر ورزشی جوانان ورزشکار را

نخواهم شکست
به قلم: فرهاد داودوندی

جوان هستند و جویای نام، در بسیاری از موارد هم در بیان حرفهای شان کاملا حق دارند، اما در بیان صحیح این سخنان راه تند را برمی گزینند و توقع دارند که حرفهای تندشان توسط من ورزشی نویس “مو به مو” رسانه ای شود اما غافل از اینکه……


غافل هستند از اینکه حاشیه، زندگی ورزشکار جوان را تحت شعاع قرار خواهد داد، بعد از مدت کوتاهی عمر ورزشی شان نابود خواهد شد و مجبور خواهند شد زودتر از آنکه فکرش را کنند با میادین ورزشی خداحافظی کنند.

نزدیک به دو دهه است فعالیت ورزشی نویسی دارم و طی این مدت جوانان ورزشکار بسیاری به من مراجعه کرده اند که از زمین و زمان شاکی بوده اند، جوانانی که شاید در بسیاری از موارد هم حق داشته اند،همیشه آنها را راهنمایی کرده ام و سعی شده راه و روش صحیح چگونگی احقاق حق ورزشی شان را به این ورزشکاران جوان نشان بدهم و به همین خاطر “هیچگاه” مطالب تند آنها علیه مربیان و مدیران ورزشی شهر و استان را در هیچ رسانه ای منتشر نکرده ام.

بسیاری از این جوانان ورزشکار بعد ها به کار بزرگی که برای شان انجام داده ام  واقف شده و حتی قدردان بوده اند اما در مقابل تعداد بسیار اندکی از همین ورزشکاران جوان به راه اشتباه شان ادامه داده اند و خود را شدیدا مقابل مربیان و مدیران ورزشی قرار داده و حتی من را متهم کرده اندکه چرا مطالب تند آنها را رسانه ای نکرده ام.

حاشیه برای هر ورزشکاری حکم سم مهلک را دارد، آنانکه به هر طریقی سعی کرده اند مرا مجبور کنند که مطالب تند شان را رسانه ای کنم غافل بوده اند که آن مطالب حکم شیشه عمر ورزشی شان دارد و باید در جریان قرار بگیرند که من از آن دسته ورزشی نویسانی نبوده و نیستم که با وارد کردن ورزشکاران جوان به حاشیه مخرب، شیشه عمر ورزشی این جوانان را بشکنم! هر چند که اگر خدای ناکرده چنین هدف شومی در سر می پروراندم به مانند آب خوردن بود که اینگونه افراد را با رسانه ای کردن سخنان شان از صفحه ورزش این شهر حذف کنم.

ختم کلام اینکه این تعداد ورزشکار جوان که به اشتباه راه ترکستان را برگزیده اند، حتی اگر پا را از حد ادب و نزاکت هم در رابطه با من بیرون بگذارند، عمر ورزشی این جوانان را کوتاه نخواهم کرد، البته صد در صد مطمئنم بعدها متوجه اشتباه شان خواهند شد و همین مرا بس است، زیرا معتقدم گذر زمان خیلی موارد مبهم ورزشی را روشن خواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!