شهرداری از نیمه دوم سال ۹۵ نیم درصد کتابخانه ها را به موقع پرداخت نکرده



در دیدار اعضای شورای شهر

از کتابخانه شهید باهنر اعلام شد

شهرداری از نیمه دوم سال ۹۵

نیم درصد کتابخانه ها را به موقع پرداخت نکرده

بازدید اعضای شورای شهر بروجرد از کتابخانه عمومی شهید باهنر روز دوشنبه ظهر مورخ ۹۶/۶/۲۰

در این بازدید که خانم اشرف چگنی ، دکتر محسنی ، دکتر پرهام ، دکتر روزبهانی ، حاج داود گودرزی ، مسئول و کتابداران کتابخانه حضور داشتند، داود پهلوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد ضمن عرض خیر مقدم گزارش جامعی از وضعیت ساختمان در حال احداث و ساختمان استیجاری فعلی کتابخانه ارائه داد .

در این دیدار صمیمی ، پهلوان توضیحاتی را هم در خصوص وضعیت کتابخانه در حال احداث استاد آیتی ایراد نمود. سپس وی با ارائه مستندات قانونی به تصریح ماده ۱۷ آئین نامه اجرایی قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه های عمومی در اجرای ماده ۶ قانون مذکور و همچنین مصوبه ۳ اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بروجرد در سالجاری اشاره کرد و گفت:

شهرداری محترم از نیمه دوم سال ۹۵ تاکنون در پرداخت علی الحساب ماهانه نیم درصد سهم کتابخانه ها کم لطفی نموده و چندین ماه را پرداخت نکرده است که این امر باعث گردیده در برخی از کتابخانه های عمومی تحت پوشش خدمات درخور شان همشهریان گرانقدر ارائه نگردد.

لذا از همگی شما بزرگواران انتظار داریم با عنایت به جایگاه و اهمیت کتابخانه ها در این برهه از زمان و تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ کتابخوانی ، حمایت قانونی و همه جانبه خود را در خصوص این مهم و اعمال قانون در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها توسط شهرداری به صورت ماهانه و منظم لحاظ فرمایید.
در پایان جلسه اعضا محترم شورای شهر قول مساعد دادند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بر طرف شدن مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان با اعمال و رعایت قانون مذکور توسط شهرداری اقدامات لازم صورت پذیرد.








دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!