شمارش معکوس برای ناشنوا شدن جوان بروجردی متوقف شد

با کمک خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی

شمارش معکوس


برای ناشنوا شدن جوان بروجردی متوقف شد

شب گذشته دوست معتمد و بسیار عزیزی تماس گرفت و گفت: جوان بسیار بسیار نیازمندی در حال ناشنوا شدن کامل است و بر طبق نظر پزشکان متخصص اگر طی یکی دو هفته آینده عمل جراحی  انجام نگیرد، این جوان تا آخر عمر قدرت شنوایی را به دست نخواهد آورد.

راستش هر چی کردم خودمان را وارد این مورد خاص نکنیم، نشد که نشد!


 بلافاصله زنگ زدم و به آن دوست گفتم:لطفا بفرمائید هزینه عمل جراحی اش چقدر است؟ گفت: یک میلیون و یکصد هزار تومان! گفتم: شرایط عمل را فراهم کنید دست خدا از آستین خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی بیرون آمده و هزینه عمل جراحی با لطف خدای مهربان و کمک خیرین عزیز جور جور است!

امروز طی بک فقره چک ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی ( یک میلیون و یکصد هزار تومانی) هزینه  عمل جراحی گوش این جوان نیازمند را تامین کردیم، تا چند روز آینده عمل جراحی انجام خواهد گرفت و ختم کلام اینکه با لطف خدای مهربان و کمک خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی، شمارش معکوس برای ناشنوا شدن این جوان متوقف شد و به امید خدا دیگر این جوان، شنوایی اش را از دست نخواهد داد و بقیه عمر می تواند به مانند دیگران قدرت شنوایی داشته باشد.

مطالب دیگری از عمل جراحی این جوان نیازمند و گزارش چگونگی تامین هزینه جراحی و به امید خدای مهربان سلامتی پس از عمل جراحی این جوان را، در آینده برای اطلاع خیرین عزیز سایت مان رسانه ای خواهم کرد….

####

تمامی خیرین عزیزی که
مایلند در امر خدا پسندانه کمک به نیازمندان واقعی آستین همت را بالا بزنند
می توانند کمک های هر چند اندک مادی خود را به حساب 

کارت حساب جاری اقتصاد نوین: ۶۲۷۴۱۲۱۱۸۱۴۱۰۱۰۱

بنام فرهاد داودوندی
 واریز کرده و پیامک ارسال مبلغ خود را نیز به شماره تماس ۰۹۱۶۱۶۲۲۵۹۵  ارسال نمایند.



دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!