شاگردان شفر متحدتر از همیشه برای کسب سه امتیاز دیدار با سایپا تلاش خواهند کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شاگردان وینفرد شفر در دیدار هفته بیست و چهارم خود در لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال سایپا خواهند رفت. استقلال بعد از شکست هفته بیست و سوم در دربی به رتبه چهارم جدول سقوط کرد اما همچنان تا صدر جدول تنها ۵ امتیاز فاصله دارد و با توجه به دیدارهای رو در روی دیگر مدعیان شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول دارد و در این میان ریکاوری روحی و آمادگی دوباره آبی پوشان برای کسب پیروزی های متوالی در دیدارهای باقی مانده اهمیت زیادی دارد.
در اولین دیدار استقلال به مصاف سایپا می رود و مطمئنا کسب برد در این دیدار قبل از دیدار با الهلال اهمیت زیادی دارد و آبی پوشان متحد تر از همیشه برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان خواهند رفت تا دوباره خود را به کورس قهرمانی برگردانند و برای جبران حمایت هواداران تمام تلاش خود را برای کسب بهترین رتبه در جدول انجام دهند.
این دیدار روز چهارشنبه در شرایطی در ورزشگاه آزادی انجام می شود که استقلال در دور رفت با نتیجه ۲ بر یک سایپا را شکست داده است.
استقلال در این دیدار می تواند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز مسابقه را کسب کند و مطمئنا حمایت هواداران در این هفته ها بیش از گذشته به کمک استقلال خواهد آمد.
بلیت فروشی این مسابقه در سایت gishe3.com در حال انجام شد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!