سید احسان احمدی طباطبایی و صدایی که ماندگار خواهد شد

 سید احسان احمدی طباطبایی


و صدایی که ماندگار خواهد شد
سید احسان احمدی طباطبایی جوان ترین مجری رادیو و مدیر دوبلاژ کشور از دید روزنامه همشهری با فعالیت های چشمگیر در گروه دوبلاژ رزونانس(طنین جوانی) وابسته به استودیو آریا انیمیشن، یکه تاز عرصه ی دوبله و گویندگی در استان و کشور شد.

کمتر همشهری خوب بروجردی است که نام این هنرمند را نشنیده باشد یا با آثار او آشنا نباشد.موفقیت های درخشان این جوان مستعد و خلاق و کسب عنوان جوان ترین مجری و مدیر دوبلاژ در کشور از دیدگاه رسانه هایی چون روزنامه همشهری ما را بر آن داشت تا مصاحبه ای با او داشته باشیم.

اقای طباطبایی ضمن تشکر فراوان از اقای دالوند که با حمایت های بی دریغ و همه جانبه ی خود مسیر را برای این گروه جوان هموار کردند ؛ از شیرینی ها و سختی های کار سخن گفتند.

 اینکه دوبله یعنی روح بخشی و جان دادن به شخصیت های گوناگون و مانوس ساختن آن ها با مخاطب تنها به وسیله ی عناصر صدا و صدالبته احساس اعضای گروه رزونانس (طنین جوانی) همگی گویندگان جوانی هستند که دوره های گویندگی را در تهران و بروجرد زیر نظر اقایی طباطبایی گذرانده اند

 و هرکدام از این عزیزان رزومه های درخشانی در زمینه صدابازیگری، دوبله ، گویندگی رادیو و…داشته اند و هم اکنون با همکاری یکدیگر در حال ثبت آثار فاخر ملی در کشور هستند.

اعضای این گروه فعال به شرح زیر است:

مدیر دوبلاژ. احسان طباطبایی- سرپرست گویندگان: یاسر اصلانی-گویندگان: کیمیا ایثارگر- هانیه نوذری- مژده گودرزی- فرید ظفری- بیتا یوسفیان- فریبا فاریابی- روناک روزبهانی

 بی شک همکاری گروه دوبلاژتخصصی رزونانس به مدیریت آقای طباطبایی با موسسه ی بزرگ آریا انیمیشن به مدیریت آقای دالوند ، بزرگترین انیمیشن ساز ایرانی ،باعث می شود که این موسسه ی بزرگ در زمینه ی دوبله و گویندگی ،، همچون انیمیشن سازی در کشور بدرخشد و پر آوازه شود.

ایشان در پاسخ به علاقه مندان و مستعدان دوبله و گویندگی ،، آن ها را برای کسب مهارت و فن در این حرفه به شرکت در کلاس های تخصصی گویندگی در موسسه ی آریا تشویق می کنند.

در پایان آقای طباطبایی به هم وطنان عزیز از اکران  کارهای جذاب و متفاوت در کشور و بروجرد  خبر می دهد. که تاریخ اکران ها متعاقبا توسط تبلیغات در سطح شهر و صفحات مجازی اعلام خواهد گشت.
امید است که بار دیگر پرچم بروجرد در سطح کشور به وسیله ی این عزیزان بالا رود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!