سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان بروجرد اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:
۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی 
به شهرستان بروجرد اختصاص یافت


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
علی کورانی فر روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را از طریق نمایندگان، مدیران کل و استانداری برای جذب حداکثری اعتبارات خود بکار گیرند.وی اظهار کرد: شهرستان بروجرد در اعتبارات مشترک استان نیز سهم دارد که لازمه جذب این اعتبارات داشتن برنامه و پیگیری از سوی مدیران است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات امسال شهرستان بروجرد نسبت به پارسال خبر داد و افزود: امسال تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام است و تلاش بر این است که طرح جدیدی تعریف نشود.وی گفت: ۵۷۰ هزار میلیارد ریال برابر با ۲۷ درصد از اعتبارات کشور مربوط به هزینه های عمرانی است که ۵۰۰ هزار میلیارد از این رقم در قالب ردیف های ملی می باشد.

کورانی فر افزود: ۲۳۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبارات نیز در ردیف اعتبارات شناور قرار دارد که مدیران می توانند با پیگیری های لازم از این اعتبارات نیز سهم بگیرند.

سهم هریک از ادارات و دستگاه های اجرایی بروجرد در این نشست بیان شد که برخی از مسئولان این شهرستان در خصوص افزایش اعتبارات بحث و تبادل نظر کردند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!