سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد: رسانه ها ظرفیت های بروجرد را منعکس کنند

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:
رسانه ها ظرفیت های
بروجرد را منعکس کنند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با تاکید بر اثرگذاری رسانه ها در کشور گفت: رسانه ها برای ارتقای جایگاه بروجرد، ظرفیت های این شهرستان را منعکس و موج مثبتی از دیار فرزانگان در کشور ایجاد کنند.
علی کورانی فر روز چهارشنبه در نشست هماهنگی آیین گرامیداشت روز خبرنگار و یادواره شهید محمود صارمی در سالن جلسات فرمانداری ویژه بروجرد افزود: رسانه ها باید به عنوان یار و بال کمک کننده همواره در صحنه حضور داشته باشند.وی اظهار کرد: رسانه ها منافع عمومی و مصلحت مردم و شهرستان بروجرد را بر منافع خاص ترجیه دهند و در راستای توسعه شهرستان، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد زیرساخت ها، رفاه، سلامت و امنیت در جامعه قلم بزنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از رسانه ها خواست احساس تعلق و وابستگی به این شهرستان داشته باشند و با بیان ضعف ها و انتقادهای منصفانه به دنبال رفع مشکلات باشند.وی حمایت از خبرنگاران را از اولویت های کاری خود دانست و بر لزوم تعامل و همکاری مستمر مسئولان بروجرد با رسانه ها تاکید کرد.
کورانی فر درخصوص برگزاری آیین روز خبرنگار و گرامیداشت یادو خاطره شهید محمود صارمی در بروجرد اظهار کرد: ادارات مختلف شهرستان بروجرد در حد توان خود در برگزاری این آیین کمک کنند.وی افزود: امید است همایش باشکوهی به منظور تجلیل از خبرنگاران بروجرد برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد نیز در این نشست با گرامیداشت یادو خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: این شهید والامقام در راستای رسالت خطیر اطلاع رسانی به مقام رفیع شهادت نائل آمد. 

احمد گودرزیان افزود: با توجه به اینکه بروجرد زادگاه شهید صارمی است، هر سال آیین گرامیداشتی به همین مناسبت با کمک تمام ادارات شهرستان برگزار می شود.وی خواستار همکاری ادارات بروجرد در تخصیص اعتبارات لازم برای برگزاری آیین روز خبرنگار در این شهرستان شد. 
شهردار بروجرد نیز در این نشست گفت: خبرنگاران بروجرد با کمترین امکانات و حداقل ها اخبار شهرستان را به خوبی پوشش می دهند.منوچهر یوسفی افزود: بروجرد اکنون بیش از هرچیزی به وحدت نیاز دارد اما متاسفانه عده ای در شبکه های اجتماعی و برخی از وبلاگ ها اخبار نادرستی منتشر می کنند که منجر به تشویش اذهان عمومی می شود.

شهردار بروجرد اظهار کرد: با توجه به شرایط مالی حاکم بر مجموعه شهرداری بروجرد امید است رسانه ها یاری گر ما باشند و در ایجاد وحدت در جامعه تلاش کنند.وی افزود: خبرنگاران اخبار واقعی را منتشر کنند و در مقابل رسانه هایی که اخبار کذب منتشر می کنند، بایستند زیرا تبعات اخبار نادرست و کذب ممکن است جبران ناپذیر باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد نیز در این نشست گفت: این اداره آمادگی تشکیل تعاونی های مختلف برای خبرنگاران را دارد.کامران فرشید افزود: استخر کارگران به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران و خانواده های آنها قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز اظهار کرد: متاسفانه خبرنگاران مشکلات فراوانی دارند و توجه زیادی به این قشر تلاشگر نمی شود.عباس شمس الدینی در ادامه از عملکرد شبکه افلاک در انتشار اخبار بروجرد انتقاد کرد و افزود: برنامه های بسیار خوبی در سطح شهرستان بروجرد برگزار می شود که به خوبی در این شبکه منعکس نمی شوند.

رضا ترابی گودرزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گزارشی از آیین سال گذشته روز خبرنگار در بروجرد ارائه داد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران شهرستان بروجرد مشکلات خود را مطرح کردند.

تصاویر از پوریا مهدوی مقدم و بهروز شجاعی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!