سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد: ایجاد زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذاران در بروجرد ضروری است

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:
ایجاد زیرساخت ها برای جذب
سرمایه گذاران در بروجرد ضروری است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
علی کورانی فر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش اشترینان بروجرد در دفتر امام جمعه اشترینان افزود: بخش اشترینان بروجرد ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.وی اظهار کرد: به زودی به منظور تسهیل در انجام امور اداری، ادارات مورد نیاز در این شهر مستقر می شوند تا مردم این شهر مجبور به مراجعه به بروجرد نباشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد در خصوص مشکلات کارخانه زاگرس خودرو گفت: به زودی شرکت عظیم خودرو، زاگرس خودرو اشترینان را فعال می کند.وی اشترینان را پیشانی لرستان از غرب کشور دانست و افزود: زیباسازی و ارتقای سطح بهداشت و درمان این شهر در دستور کار است.

کورانی فر رسانه ها را همکار مسئولان در توسعه و پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: مسئولان باید نهایت تعامل را با رسانه ها داشته باشند.وی گفت: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و قدر خدمتگزاری خود را بدانند زیرا این فرصت به هر کسی داده نمی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع افزود: مسئولان اگر نتوانستند کار ارباب رجوع را انجام دهند باید آنها را با نرمی و عذرخواهی همراهی کنند.وی اظهار کرد: مردم با تقدیم هزاران شهید در تمام صحنه های انقلاب اسلامی برای حمایت از نظام حضور داشته اند لذا مسئولان نیز باید با کار و تلاش باعث رضایتمندی آنها شوند.

کورانی فر برنامه محور بودن را از شاخصه های مدیران موفق دانست و اظهار کرد: مسئولان باید برای پیشبرد اهداف سازمان خود نقشه راه تدوین کنند.وی نماز جمعه را از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی خواند و افزود: نماز جمعه در راستای تامین منافع مردم اقامه می شود و بین مردم و مسئولان وحدت ایجاد می کند.
** نماز جمعه پشتوانه انقلاب و عامل پیشرفت نظام است

امام جمعه اشترینان بروجرد نماز جمعه را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی و عامل پیشرفت نظام دانست و گفت: نماز جمعه طبق فرمایشات امام خمینی(ره) در راس همه امور قرار دارد.

حجت الاسلام مجتبی بیرانوند با بیان اینکه نماز جمعه اشترینان برکات زیادی داشته است، افزود: نماز جمعه یک نماز حاکمیتی است که مردم و مسئولان نظام، اهمیت آن را به خوبی درک کرده اند.وی با اشاره به برگزاری نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در سال گذشته در اشترینان گفت: ۱۷ مورد از جمله سازماندهی قبور مطهر شهدای گمنام در این نشست مصوب شد.

امام جمعه اشترینان در خصوص دیدار مردم لرستان با مقام معظم رهبری در هفته آینده اظهار کرد: سهم مردم ولایتمدار اشترینان از این دیدار باید مشخص و اعلام شود.

** ۱۲ آموزشگاه بخش اشترینان تخریبی هستند

مدیر آموزش و پرورش بخش اشترینان نیز در این نشست وی با بیان اینکه ۱۲ آموزشگاه بخش اشترینان به دلیل تخریبی بودن نیاز به بازسازی دارند، گفت: با وجود کمبود فضای آموزشی دانشگاه آزاد چند سال قبل یکی از مدارس اشترینان را تحویل گرفته و از برگشت آن به آموزش و پرورش خودداری می کند.

امیر صارمی افزود: بخش اشترینان دارای ۷۵ آموزشگاه، ۳۱۷ کلاس درس، ۵۴۵ معلم و فرهنگی و پنج هزارو ۴۰۰ دانش آموز در سه مقطع تحصیلی است.وی حذف بند مناطق محروم از حکم کارگزینی فرهنگیان اشترینان را از مشکلات این قشر دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش اشترینان با کمبود ۲۵ آموزگار در مقطع ابتدایی مواجه است و با توجه به دور دست بودن برخی روستاها این آموزگاران باید مرد باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد بعد از نشست شورای اداری بر سر قبور مطهر شهدای گمنام اشترینان حاضر شد و با قرائت فاتحه به این شهدای والامقام ادای احترام کرد.کورانی فر همچنین طرح مصلی نماز جمعه بروجرد و ورودی شهر اشترینان از سمت غرب کشور بازدید کرد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!