سرنگ ها مربوط به بیمارستان نیست

توجه، توجه

سرنگ ها مربوط به بیمارستان نیست

توضیحات بسیار مهم یک بیننده بسیار عزیز

 در رابطه با سرنگ های آلوده رها شده

 در خیابان سید مصطفی بروجرد


بیمارستانهای بروجرد دارای واحدی به نام

 امحاء زباله با دستگاه های پیشرفته امحاء زباله

می باشند

بسمه تعالی

جناب آقای داودوندی

 عکس های منتشر شده در مورد (پسمانده های دارویی) در کنار اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) منتشر شده، به واقع یک اتهام نابجا از طرف عده ای مغرض می باشد که با برنامه ریزی از قبل طراحی شده به این مرکز درمانی نسبت داده شده است.

به دلایل ذیل

اولاً:این مرکز درمانی دارای واحدی به نام امحاء زباله با دستگاه های پیشرفته امحاءزباله است. که تمام زباله وپسمانده های بیمارستان بعد ازتفکیک شدن به آن واحد سپرده می شوند، تامراحل استریل انجام شود بعد به وسیله دستگاههای مخصوص امحاء گردد.ولی در عکس منتشر شده مشاهده می شود، که هیچگونه تفکیکی صورت نگرفته است.که تمام پرسنل درمان هرگز چنین عملی را انجام نخواهند داد.

ثانیاً: اگر به این عکسهای گرفته شده خوب دقت کنید و اگر این عکسها بدون هیچ غرضی از زاویه بازتری گرفته می شود، چرخ های سطل زباله شهرداری بهتر نماین بود که این سطل زباله در کنار اوژانس بیمارستان مذکورقرار دارد.

 وقابل توجه مردم محترم بروجرد سوالی که اینجا مطرح است که چرا این پسمانده  دارویی دراین مکان رها شده وهدف از انتشار این عکسها چیست؟ چرا بدون هیچ تحقیق یک اداره زحمتکش را زیرسوال برده و به آن اتهاماتی وارد کرده؟


حال این عمل نابجا درهر مکان ممکن است صورت پذیرد که متاسفانه در کنار این بیمارستان صورت گرفته و تعدادی با عکس گرفتن و انتشار آن اتهام نابجای به این مرکز وارد نموده که این عمل ناصحیح می باشد.!!!

صمیمانه امیدواریم افراد مغرضی که با قرار دادن سرنگ های آلوده در کنار بیمارستان و عکس گرفتن از آن قصد ضربه زدن ناجوانمردانه به مراکز درمانی بروجرد را دارند به خود بیایند و دست از این اعمال دور از جوانمردی خود بردارند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!