سرمایه های بروجرد

سرمایه های بروجرد

( قسمت اول )
به قلم : فرهاد داودوندی

دکتر احمد همت فر، دکتر رضا صابونچی، دکتر حمید فروغی پور، دکتر افشین نیکروان را می توان در زمره  سرمایه های واقعی ورزش بروجرد به حساب آورد.

افراد فوق پشتوانه علمی ورزش شهر ما می باشند و خوشحالیم که آسمان پرستاره ورزش بروجرد چنین افراد بزرگی را به جامعه علمی کشور معرفی کرده است.

ورزش  قهرمانی بدون استفاده از تئوری های به روز شده ورزش علمی  راه به جایی نخواهد برد و جامعه ورزش بروجرد باید در جریان قرار بگیرد که از تمام ظرفیت های علمی و اجتماعی بزرگانی به مانند: دکتر احمد همت فر، دکتر رضا صابونچی، دکتر حمید فروغی پور و دکتر افشین نیکروان باید استفاده کنند.

با اینکه با این بزرگان سابقه دوستی صمیمانه دارم اما با افتخار تمام برای اینجانب با دکتر رضا صابونچی افتخار همکاری در زمینه یک هیات ورزشی هم داشته ام.

ختم کلام اینکه بسیار خوشحالم که چنین افراد تحصیل کرده ای را بعنوان سرمایه های واقعی بروجرد در زمینه ورزش اعلام کنم.


(توضیح ضروری سایت فرهاد ۹۰:  این شروع فصل جدیدی از نوشته های من ( فرهاد داودوندی) با عنوان ” سرمایه های بروجرد” است/ افراد دیگری هم در زمینه های مختلف مذهبی، علمی، ورزشی، دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور عزیزمان، هنری، اجتماعی، سیاسی، ادبی، تاریخی و …. سرمایه های واقعی بروجرد هستند که در قسمت های دیگر به این عزیزان هم اشاره خواهد شد)

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!