سرقت مسلحانه در بروجرد ناکام ماند

سرقت مسلحانه در بروجرد ناکام ماند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
فرمانده نیروی انتظامی بروجرد با اعلام این خبر به ایرنا گفت: امشب ۲ سارق مسلح نقاب دار به یک طلافروشی در چهار راه حافظ بروجرد حمله کردند که فروشنده پس از دیدن سارقان آژیر خطر طلافروشی را به صدا در آورد.

سرهنگ علیرضا دلیری افزود: سارقان پس از به صدا درآمدن آژیر خطر پا به فرار گذاشتند البته گشت نیروی انتظامی بلافاصله پس از شنیدن آژیر خطر خود را به محل جرم رساند که سارقان با دیدن آنها خودروی خود را رها کردند و یکی از آنها با موتورسیکلت و دیگری با یک خودرو که گویا از قبل با آنها هماهنگ بودند توانستند از صحنه جرم دور شوند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه این سرقت ناکام ماند و سارقان نتوانستند از طلافروشی سرقت کنند و در جریان این سرقت تیراندازی صورت نگرفت و به کسی آسیبی نرسید.

فرمانده انتظامی بروجرد با اظهار تاسف از نقص فنی دوربین مداربسته طلافروشی از تمام طلافروشی ها خواست دوربین های خود را به صورت مستمر بررسی و نواقص احتمالی آنها را برطرف کنند.وی با بیان اینکه یک کلت کمری و تعدادی کلید منزل و خودرو در خودروی به جا مانده از سارقان کشف شده است، افزود: ماموران انتظامی، مالک این خودرو را شناسایی کرده اند و در حال بازجویی از وی می باشند.

سرهنگ دلیری گفت: قطعا مالک این خودرو یا در سرقت مسلحانه نقش داشته یا خودروی خود را در اختیار سارقان قرار داده است لذا به زودی در اعتراف این فرد موضوع روشن و مجرمان شناسایی و دستگیر می شوند. 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!