زیر پوست شهر شنیده می شود که: ( قسمت ۹ )

زیر پوست شهر شنیده می شود که:


( قسمت ۹ )


فرهاد داودوندی- بروجرد:

زیر
پوست شهر شنیده می شود که:

یک نفر جوان که اتفاقا پدر گرامی اش مسوولیتی در مرکز دارد مدتی در یکی از اماکن دولتی بعنوان مکانی برای زندگی اش، ساکن بوده……

موضوع را سر بسته گفتیم، آنکه باید در جریان قرار بگیرد، با این مطلب ما  مطمئنا خواهد فهمید!!!

تا بیشتر آن را به دُهل نزده ایم لطف کنند اگر این جوان آن مکان را هنوز ترک نکرده، وی را از این مکان به هتل یا مسافرخانه که ضمنا هزینه اش را پدر گرامی اش بدهد، هدایت کنند!

و خدمت ایشان عرض کنند که مکان دولتی با هتل و مسافرخانه فرق دارد….

والسلام.



@@@@@

زیر
پوست شهر شنیده می شود که:
شرکتی غیر بومی در بروجرد با دادن نامه اخطار به منازل بروجردی ها آنها را تهدید کرده که اگر عوارض شهرداری شان را ندهند، طی ۲۴ ساعت برق منازل شان را قطع خواهد کرد!!!

شورای شهری ها از وجود چنین شرکت غیر بومی در بروجرداظهار بی اطلاعی می کنند، اداره برق هم اظهار می کند مربوط به آنها نیست، شهرداری هم بازی “کی بود کی بود من نبودم” راه انداخته!

اگر از امروز به بعد خبر برسد برق یک منزل در بروجرد توسط این شرکت قطع شود، ما مسوولین شهر را مقصر خواهیم شناخت که اینقدر شهر را بی در و پیکر کرده اند که هر کسی به خودش اجازه می دهد آرامش روانی مردم بروجرد را به هم بزند.

 مسوولین محترم شهرداری باید شفاف توضیح بدهند که پرداخت عوارض مردم به شهرداری چه ربطی به قطع برق منازل شهروندان دارد؟ و چه کسی در شهرداری با این شرکت قرارداد ترکمانچای منعقد کرده است؟! والسلام.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!