روز خبرنگار ۱۳۹۹


تبریک روز خبرنگار


سرور گرانمایه جناب آقای فرهاد داودوندی

موظفم روز خبرنگار را به جنابعالی که بدون هیچگونه حمایت و با کمترین امکانات، از خبرنگاران حرفه ای بسیاری پیشی گرفته اید تبریک بگویم.
روز خبرنگار بر شما مبارک باد .

 اما چگونه میتوان تنها روز خبرنگار را به شما تبریک گفت و تبریک روز پدر را فراموش کرد ؟ تبریک به مردی که در رسیدگی و رفع مشکل بسیاری از یتیمان از هر پدری دلسوزتر و کوشا تر بوده است .
روز خبرنگار و روز پدر بر شما مبارک باد .
 
گویا روز دیگری را فراموش کردم !

 روز مرد .روز مرد را نیز باید به شما تبریک بگویم . به شما که مرد ومردانه ، تمام قد در برابر نامردی ها  ایستادید و باشیوه ای نو در یاری رساندن به  مردم   و تحمل بسیاری نامردمی ها ،مردانگی را رنگی تازه بخشیدید.
روز خبرنگار ، روز پدر و روز مرد برشما مبارک باد

اگر روز شهروند نداریم حتما باید به خاطر شما روزی را به نام روز شهروند نام گذاری کنیم تا بتوانیم از کوشش های شما به عنوان نماد شهروندی قدردانی کنیم .

روز خبرنگار ، روز پدر ، روز مرد و روز شهروند بر شما مبارک باد

در روزی که باید به نام روز بروجرد نام گذاری شود به راحتی و بدون دغدغه میتوان این روز را به شما تبریک گفت چرا که گزاف نیست اگر بگوییم امروز بروجرد را با داودوندی می شناسند و داودوندی، خود، بروجرداست .

روز خبرنگار ، روز پدر ، روز مرد ، روز شهروند و روز بروجرد بر شما مبارک باد  

نمی دانم آیا روزی به نام « صبر » ، « پشتکار » ، « مهربانی » ، « از خود گذشتگی » ، « فداکاری » و… داریم یا خیر،  چون باید همه این روزها را نیز به شما تبریک بگویم.

خیر با تبریک گفتن یک روز نمی توانم قدردان شخصیت جامع الاطراف شما باشم .
باید روزی ویژه را به نام روز داودوندی نام گذاری کنیم و این روز را به ابرمردی تبریک بگوییم که از همه روزها بزرگتر است .

               پیمان حطمی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!