رمضانی در لیست سیاه نامرئی / هافبک استقلال از این تیم جدا می شود؛ مقصد: تراکتورسازی

علیرضا رمضانی هافبک استقلال امروز از این تیم جدا می شود؛ مقصد: تراکتورسازی


هافبک جوان و آینده دار استقلال به دلیل اتفاقات چند روز اخیر در لیست سیاه قرار گرفته و بزودی رسما از جمع آبی ها جدا می شود

خیلی ها معتقد بودند که علیرضا رمضانی یکی از ستاره های نسل آینده باشگاه استقلال خواهد بود. وی که دو فصل گذشته در استقلال خوش درخشید و نامش را بر سر زبان ها انداخت، در فصل گذشته از سوی پرویز مظلومی زیاد جدی گرفته نشد و سرمربی سابق آبی ها به وی اعتقاد چندانی نداشت.

با این وجود رمضانی امیدوار بود در فصل جاری با حضور علیرضا منصوریان شرایط برای او تغییر کند و بیشتر در ترکیب استقلال قرار بگیرد و بدرخشد اما انتقاد وی درباره شرایط بد اسکان در کمپ حجازی و انتشار عکس های فاجعه بار از خوابگاه بازیکنان جوان استقلال سبب شده تا او عملا رو در روی باشگاه قرار بگیرد.

همین قضیه سبب شده تا این هافبک جوان و آینده دار مورد غضب مسئولان باشگاه قرار گرفته و نام او را در لیست سیاه نامرئی قرار دهند. لیستی که حالا منجر به جدایی ناگهانی وی از ترکیب آبی ها شده است.

اگرچه منصوریان به رمضانی اعتقاد دارد اما این زبان سرخ هافبک جوان بود که کار دستش داده و سر سبزش را بر باد داده!

رمضانی دیروز جلسه ای را با منصوریان داشت که طی این جلسه سرمربی استقلال موافقت خود را با جدایی او اعلام کرد. از این رو قرار شد رمضانی برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه استقلال می رود.

او تراکتورسازی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده و در این زمینه با این باشگاه به توافقات لازم رسیده است.

استقلالی ها با پیدا کردن یک جای خالی برای خرید جدید لیگ برتری از این جدایی ناراضی نیستند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!