رضا هدایتی و کسب قهرمانی ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی

پرچم بروجرد در پیشکسوتان دو و میدانی ایران

هم بالا رفت

آقای غلامرضا هدایتی و کسب قهرمانی ایران

 برای اعزام به مسابقات آسیایی

فرهاد داودوندی- بروجرد:

ارتفاع میله افقی پرش ارتفاع برای قهرمان بروجردی نسبت به آن زمانها بسیار پائین تر آمده بود، اندام باریک و کشیده دوران جوانی، اینک در دوران میانسالی جای خود را با اضافه وزن عوض کرده و “پیراهن بدون آستین” قرمز رنگ آن زمانها اینک برای استتار دست شکسته، “آستین دار” شده است.

و حالا دیگر باید قبول کنیم که جایگزین شدن موی سپید به جای موهای پرپشت بلند و مشکی دوران جوانی هم مزید بر علت شده که به این باور برسیم که اینک دیگر در دوران پیشکسوتی باید دنیا را از پشت همان عینکی دید که امروز حتی در پریدن از ارتفاع ۱٫۴۰ متر از چشمان آقای غلامرضا هدایتی بر زمین نیفتاد.

 فقط یک مورد حتی با گذشت این همه سال اصلا تغییر نکرده و آنهم پشتکار و انگیزه برای کسب عنوان قهرمانی توسط این ورزشکار پیشکسوت بروجردی بود.

امروز آقای غلامرضا هدایتی قهرمان پرش ارتفاع پیشکسوتان دو و میدانی ایران شد تا نشان بدهد چرا هنوز هم دود از کنده بلند می شود و اینکه به این خاطر است که بروجرد را پایتخت دو و میدانی لرستان می دانند.

دو ماه قبل آقای غلامرضا هدایتی به نگارنده قول داد که حتما قهرمان پیشکسوتان ایران خواهد شد تا با راهیابی به مسابقات آسیایی پیشکسوتان افتخاری دیگر بر افتخارات ورزش بروجرد بیفزاید.

ما نیز برای آقای غلامرضا هدایتی که با داشتن مصدومیت دست، تمریناتش را قطع نکرد و قهرمان ایران شد صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!