رئیس شواری شهر بروجرد: پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری دغدغه اصلی شورای شهر بروجرد است

رئیس شواری شهر بروجرد:
پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری 
دغدغه اصلی شورای شهر بروجرد است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
عباس شمس الدینی روز سه شنبه در نشست خبری در دفتر هفته نامه فرهنگ بروجرد افزود: مشکل پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری با ایجاد درآمد پایدار به زودی برطرف می شود.رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد افزود: حقوق معوقه ۲ تا سه ماه کارگران شهرداری بروجرد از هفته آینده پرداخت می شود.وی اظهار کرد: تمام حساب های شهرداری بروجرد به دلیل محقق نشدن تسهیلات مورد نیاز شهرداری از طریق بانک ملی از این بانک خارج شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد افزود: بانک صادرات قرار است ۶۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات به شهرداری پرداخت کند لذا به زودی حقوق کارگران پرداخت می شود.وی با بیان اینکه هر هفته شهردار و معاونان در شورا پاسخگوی مسائل و مشکلات شهرداری هستند، گفت: بسیاری از مشکلات با انضباط مالی اجرا شده در شورای شهر برطرف شده اند.کارگران شهرداری بروجرد حدود پنج ماه حقوق دریافت نکرده اند.

شمس الدینی تعاونی های مسکن را تهدیدی برای شهرداری بروجرد دانست و اظهار کرد: ۲۵ هزار نفر بدون هیچ زیرساخت رفاهی و بهداشتی در مسکن مهر ساکن هستند.وی افزود: متاسفانه مجتمع های مسکن مهر در سایه بی توجهی نظام مهندسی به صورت استاندارد ساخته نشده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در خصوص اجرای طرح ترافیک در خیابان سید مصطفی گفت: شورا مخالف اجرای طرح ترافیک خیابان سید مصطفی است.وی اجرای طرح ترافیک خیابان سید مصطفی را غیرکارشناسی خواند و افزود: اجرای این طرح مشکلاتی برای شهروندان در این منطقه بوجود آورده است.

شمس الدینی گفت: شهرداری فقط مصوبه شورای ترافیک را در خیابان سید مصطفی اجرا کرده است.وی با انتقاد از برخی اعضای این شورا اظهار کرد: برخی اعضای شورای شهر به دلیل حاشیه سازی ها مقصر تمام مشکلات شهرداری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد افزود: در محافل و مجالس و برخی گروه ها و شبکه های اجتماعی هرگز تقدیر و تشکری از عملکرد شورا و شهرداری نشده است که این موضوع نشان دهنده ضعف شورا در بیان عملکرد است.وی گفت: شهرداری بروجرد طبق جدول سازمانی باید ۹۰۰ نیرو داشته باشد ولی هم اکنون بیش از یکهزارو ۷۰۰ نفر در شهرداری مشغول به کار هستند که این موضوع خود به یک معضل تبدیل شده است.وی اضافه کرد: رکود اقتصادی مختص شهرداری بروجرد نیست بلکه این مشکل در بسیاری از شهرداری های بزرگ کشور دیده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!