رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی به حالت عادی برمی‌گردد

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:
بیمارستان آیت‌الله بروجردی به حالت عادی برمی‌گردد
بیمارستان آیت‌الله بروجردی به حالت عادی برمی‌گردد

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در این شهر سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: دستور داده‌ایم بیمارستان آیت الله بروجردی را تخلیه و ضدعفونی کنند.
محمد کاکاوند روز سه شنبه در حاشیه شورای مسکن شهرستان در محل فرمانداری بروجرد گفت: امروز با افزوده شدن تجهیزات و امکانات و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص ظرفیت تست گیری از افراد مشکوک به کرونا را به ۵ برابر افزایش داده‌ایم به طوری که روز گذشته ۱۲۲ مورد نمونه گیری در بروجرد انجام شده و بیماری یابی را هم افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد بیماران کرونایی بستری شده هم کاهش پیدا کرده به طوری که دستور دادیم بیمارستان آیت اله بروجردی را تخلیه و ضدعفونی کنند و مسیر بخش‌ها از یکدیگر جدا شود و بیمارستان به حالت عادی برگردد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان داشت: بیماری یابی موجب می‌شود در سال آینده مردم تست تحقیقاتی بدهند که آیا مجدد دچار کووید -۱۹ می‌شوند یا خیر.

کاکاوند تاکید کرد: نمی‌توانیم بگوییم واکسنی ساخته نمی‌شود اما در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا باید بیماری یابی را ادامه دهیم، شهروندان نیز همچنان با رعایت بهداشت فردی و عمومی، فاصله گذاری اجتماعی و بهتر از همه این اقدامات، در خانه ماندن را از یاد نبرند تا مبتلایان کمتری داشته باشیم./خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!