رئیس ستاد انتخابات بروجرد: انتخابات شوراها در بروجرد الکترونیکی برگزار می شود

رئیس ستاد انتخابات بروجرد:
انتخابات شوراها در بروجرد 
الکترونیکی برگزار می شود
Image result for ‫احمدگودرزیان‬‎
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از سفیر افلاک
“احمد گودرزیان” رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: در بسیاری از شهرهایی که تعداد اعضای شورا بین هفت تا۹ نفر هستند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود. وی اضافه کرد: در همین راستا پنجمین دوره انتخابات شوراها در بروجرد برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
به گفته وی با توجه به این که انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود اما از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پر شور اندیشیده شده و در این دوره از انتخابات شوراها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود که تلاش می شود امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم گردد.
 
گودرزیان اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی علاوه بر بروجرد در پنج شهرستان دیگر استان لرستان برگزار می شود. وی تسریع در روند انتخابات و شمارش آراء و سهولت در برگزاری انتخابات را از مهمترین ویژگی های انتخابات الکترونیکی برشمرد و افزود: تلاش می شود تا انتخاباتی پر شور و سالم برگزار گردد.
 

 رئیس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: در شهرستان بروجرد ۸۲۷ نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۲۳ نفر مربوط به شهر بروجرد بودند اما طی چند روز گذشته چهار نفر از داوطلبین شورای شهر بروجرد انصراف دادند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!