رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد: احیاء کارخانه‎های تعطیل و نیمه‌ تعطیل این شهرستان ضروری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد: 
احیاء کارخانه‎های تعطیل و نیمه‌
تعطیل این شهرستان ضروری است.

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از فارس

کامران فرشید امروز اظهار کرد: احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این شهرستان با تامین و تزریق سرمایه در گردش آنها حفظ فرصت‎های شغلی تعریف شده در این واحدها را به دنبال دارد.وی با اشاره به لزوم تلاش بیش از پیش مسؤولان استانی و شهرستانی در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان بروجرد افزود: استفاده از تسهیلات بانکی در جهت ایجاد فرصت‎های شغلی جدید در این شهرستان ضرورتی انکارناپذیر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بر لزوم جلوگیری از رکود کارخانه‎ها و کارگاه‎های تولیدی به عنوان سرمایه عظیم این شهرستان تاکید کرد.فرشید عنوان کرد: سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فرصت خوبی به منظور احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این شهرستان است.وی اظهار کرد: ایجاد فرصت‎های شغلی جدید در کنار احیاء کارخانه‎ها و کارگاه‎های تولیدی این شهرستان با استفاده از ظرفیت سرمایه‎گذاران در بخش‎های مختلف کشاورزی، دامپروری، تولیدی و صنایع دستی امکان‎پذیراست.  

این مسؤول تصریح کرد: کارخانه‎ها و کارگاه‎های تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد باید در جذب نیروی کار در چارچوب قوانین و مقررات داخلی کارخانه‎ها از نیروهای کار ماهر ثبت‌نام شده در کاریابی‎ها استفاده کرده و از هرگونه رابطه بازی در این زمینه خودداری کنند.

فرشید اضافه کرد: صاحبان صنایع و کارخانه‎های بروجرد می‎توانند، با برگزاری آزمون و گزینش از میان افراد ماهر و تحصیل کرده ثبت‌نامی در کاریابی‎های این شهرستان نیروی کار مورد نیاز خود را جذب کنند.وی ادامه داد: تنها دلیل عدم جذب برخی افراد ثبت‌نام شده در کاریابی‎ها از سوی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد نداشتن مهارت‎های لازم آنها است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به لزوم کسب مهارت توسط دانش‎آموختگان دانشگاهی در کنار کسب مدرک تحصیلی خاطرنشان کرد: کاریابی‎ها به تناسب فرصت‎های شغلی معرفی شده از سوی کارخانه‎ها، صنایع و تعاونی‎ها اقدام به معرفی افراد کارجو می‎کنند.

فرشید یکی از راهکارهای اشتغالزایی را تشکیل تعاونی‎ها خواند و تاکید کرد: انتخاب استان لرستان به عنوان پایلوت اجرای طرح اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی به منظور بهره‎گیری از اعتبارات و تسهیلات بخش تعاون در ایجاد فرصت‎های شغلی جدید در شهرستان بروجرد است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!