رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد: سال گذشته ۱۷ پروانه استاندارد در بروجرد صادرشده است

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد:
سال گذشته ۱۷ پروانه استاندارد
   در بروجرد صادرشده است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

عنایت شرفی روزچهارشنبه افزود: همچنین سال گذشته ۶۱ مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد درشهرستان بروجرد انجام شده که از این تعداد ۱۷ مورد آن صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی، ۱۸ مورد تمدید و ۲۶ مورد تعلیق و ابطال پروانه بوده است.وی اظهارکرد: همچنین در یک سال گذشته ۶۰۵ مورد بازرسی و نمونه‎برداری از واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد انجام شد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد اضافه کرد: در این مدت سه هزارو ۷۴۳ بازرسی از مراکز توزیع و عرضه انجام شده که در این بازرسی ها ۵۲۵ مورد مغایرت با الزامات استاندارد مشاهده گردید و موارد اخطار، توقیف، و جمع آوری کالاهایی که مغایربا استاندارد بوده انجام شده است.

شرفی بیان کرد: ۹ مورد تدوین استاندارد نیز در زمینه مکانیک، فلز شناسی و مهندسی پزشکی به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: سال گذشته ۸۰ گواهینامه تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسوردربروجرد صادر و ۳۴۹ آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع جایگاه های توزیع بنزین‎ درسطح شهرستان های بروجرد واشترینان انجام شده است. 

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد گفت: تفاهم نامه های ایجاد دفاتراستاندارد سازی در اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد، مرکز رشد شهرستان ودانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد منعقد شده که می تواند در راستای تحقق شعاراقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال تاثیر گذارباشد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!