دیدار مازیار فرزاد و تعدادی از دوچرخه سواران بروجردی از مرکز پزشکی بیماران خاص بروجرد



این است روحیه پهلوانی دوچرخه سواران بروجردی

دیدار مربی تیم ملی جوانان دوچرخه سواری ایران

 و تعدادی از دوچرخه سواران بروجردی

 از مرکز پزشکی بیماران خاص بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:


آقای مازیار فرزاد از افتخار آفرینان بروجردی دوچرخه سواری ایران که در حال حاضر بعنوان مربی در تیم ملی دوچرخه سواری جوانان فعالیت دارد باتفاق گروهی از دوچرخه سواران بروجردی از مرکز بیماران خاص بروجرد دیدن نمودند.

در این دیدار که مسوولین محترم این مرکز نیز حضور داشتند دوچرخه سواران افتخار آ،رین بروجردی از قسمت های مختلف مرکز پزشکی بیماری های خاص دیدن نمودند و در بخش های دیالیز و شیمی درمانی ضمن احوالپرسی با بیماران نیز به گفتگو پرداختند.

آقای مازیار فرزاد طی سخنانی هدف از این دیدار را آشنایی با مراکز پزشکی و درمانی که در حال خدمت رسانی به بیماران خاص بروجردی و هم استانی می باشد ذکر نمود و در ادامه افزود: با انجام  اینگونه دیدارها، ورزشکاران می توانند سفیران خوبی برای این مراکز باشند و حتی در کمک رسانی به بیماران خاص قدم های موثری بردارند.

مربی تیم ملی سرعت جوانان دوچرخه سواری ایران در خاتمه نیز اعلام نمود در آینده اینگونه دیدارها طی هر فصل توسط دوچرخه سواران بروجردی انجام خواهد گرفت.

در این دیدار آقایان: مازیار فرزاد، کسری باقر پور، کیان گودرزی، مصطفی گودرزی، طاها کاردان، پیام منصفی، پوریا امرایی و فرهاد داودوندی( وبلاگ نویس و خبرنگار ورزشی) حضور داشتند.

لازم به ذکر است کمک مالی جمع آوری شده تعدادی از دوچرخه سواران بروجردی حاضر و غایب در این دیدار، توسط آقای مازیار فرزاد به سرکار خانم فاطمه یاراحمدی مسوول انجمن بیماران خاص بروجرد تقدیم شد.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

بقیه عکسها در ادامه مطلب

بقیه عکسها در ادامه مطلب


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!