دیدار با آقای غلامرضا بروجی مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی

آشنایی با دفاتر نمایندگان محترم بروجرد در مجلس

((این قسمت))

دیدار با آقای غلامرضا بروجی

مسوول محترم دفتر آقای علاء الدین بروجردی


فرهاد داودوندی- بروجرد:

دفتر دیدارهای مردمی آقای علاء الدین بروجردی نماینده محترم مردم شریف بروجرد و اشترینان در خیابان صفا کوچه جنب مسجد امام جواد (ع ) واقع شده است.

مسوول دفتر آقای غلامرضا بروجی می باشد.

طی دیداری که از دفتر آقای علاء الدین بروجردی داشتم از مسوول دفتر ایشان درخواست نمودم که اطلاعاتی برای آشنایی بیشتر همشهریان در اختیارمان بگذارد.

آقای غلامرضا بروجی در پاسخ گفت: در تمامی روزهای زوج هفته( شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) همشهریان عزیز می توانند راس ساعت ۸ صبح برای دریافت نوبت به دفتر مراجعه نمایند.

وی در ادامه افزود: در روزهای دیدار مردمی تقریبا بین ۳۰ الی ۴۰ نفر مراجعه کننده به دفتر مراجعه می کنند که اکثرا بخاطر مشکلاتی به مانند اشتغال و حواشی آن مراجعه می کنند.

آقای بروجی ضمن اشاره به دیگر مشکلات مراجعه کنندگان گفت: موارد ” اشتغال” ، دریافت ” وام” و ” معرفی نامه به ادارات” به ترتیب سه موردی می باشند که مردم برای رفع مشکل شان بیشتر به ما مراجعه می کنند.

مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی سپس بیان کرد: با نصب نرم افزاری خاص، برای تمامی مراجعه کنندگان پرونده های کامپیوتری تشکیل شده است تا در مراجعات بعدی خدمات بیشتری به این همشهریان ارائه گردد.

آقای بروجی با تاکید بر مشکلاتی که بیکاری برای مردم پیش آورده، گفت: طبیعتا بیکاری به دنبال خود مشکلات خانوادگی و آمار بالای طلاق و ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال دارد و ما نیز در این دفتر در حد توان خود می توانیم کمک رسان همشهریان عزیز باشیم اما شهروندان عزیز باید توجه داشته باشند که این دفتر نمی تواند در بسیاری از موارد ورود پیدا کند، برای نمونه این دفتر نمی تواند مبالغ قبوض مصرفی آب و برق و گاز و تلفن شهروندان را تسویه نماید بلکه بیشترین کاری که می توان در این زمینه انجام داد تقسیط مبالغ بالا با هماهنگی با ادارات مورد نظر می باشد و یا بعضی از مراجعین توقع دارند که بدهی های بانکی شان توسط دفتر کاملا تسویه شود که اینگونه درخواست ها نیز مقدور نمی باشد و فقط می توان با استناد به قوانین جدید مقداری از جرائم دیرکرد را با هماهنگی از بانک ها تخفیف گرفت.

آقای غلامرضا بروجی در خاتمه نسبت به سوء استفاده بعضی افراد در سطح شهر در رابطه با مسوولیت شان در دفتر آقای علاء الدین بروجردی به همشهریان هشدار داد و توضیح دادند که مسوولیت مستقیم دفتر با خود ایشان( اقای غلامرضا بروجی)  است و در محل دفتر دیدارهای مردمی آقای علاء الدین بروجردی علاوه بر خود ایشان، آقایان پیام گودرزی منش بعنوان مسوول کامپیوتر، عبدالرضا معظمی مسوول پاسخ دهی تلفنی، سید فرهاد حسینی مسوول نوبت دهی و انتظامات و میر حسین دکامئی مسوول امورات روستایی می باشند.  

@@@@@@

هفته بعد در ادامه
آشنایی با دفاتر نمایندگان محترم بروجرد در مجلس،  آشنایی با مسوول محترم دفتر آقای عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس در این سایت ثبت خواهد شد


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!