دکتر ناصر پارسا و احیا غرور بروجردی ها

دکتر ناصر پارسا

و احیا غرور بروجردی ها

فرهاد داودوندی- بروجرد:

شگفت انگیز بود در شبی که یک پزشک انساندوست بروجردی رو در روی مردم لبخند زد، شبکه های اجتماعی برای حمایت از این مرد، به مرز انفجار رسید.

قرار بود نمره ۲۰ به لبخند دکتر ناصر پارسا داده شود، بعید است کسی حتی ۱۹٫۹۹ هم داده باشد و چه بسا اگر قرار بود به دلخواه، عددی برای برنامه خندوانه ارسال شود تنها ارسال عدد بینهایت می توانست نشان از عشق مردم بدهد به پزشکی که زندگی اش را وقف آموزش و پیشگیری از بیماری سرطان در سراسر ایران عزیزمان نموده است.

چهره و سخنان دکتر ناصر پارسا فرزند برومند بروجرد در برنامه خندوانه که امید به ادامه زندگی را در دل هزاران هزار بیمار مبتلا به سرطان زنده کرد، به واقع باعث زنده شدن غرور بروجرد و بروجردی ها شد.

دکتر ناصر پارسا باعث شد غرور همشهریانش پر رنگتر از قبل شود، مردمی که بیماران شان در راهرو بیمارستان های مخروبه مثلا درمان می شوند، از کمترین امکانات رفاهی برخوردارند، بیکاری در شهرشان بیداد می کند، بعضی از مدیران شهری اش می خواهند موزائیک کردن یک مکان را به نام کار عمرانی فوق العاده! به خورد شهروندانش بدهند، جوانانش در حال مهاجرت به شهرهای دیگر هستند و و و و …

این مردم با دیدن چهره دکتر ناصر پارسا که صادقانه به بروجردی بودنش افتخار کرد، به واقع ایمان آوردند به سخنان آن بزرگ مردی که سالها قبل در سفرشان به لرستان فرمودند: بروجرد شهر فرزانگان و استعداد های درخشان است.

دوشنبه شب مصادف با اول شهریور ماه ۱۳۹۵ دکتر ناصر پارسا در یک برنامه تلویزیونی کاری کرد کارستان.

آسمان پرستاره بروجردی ها سالهاست حتی برای یک لحظه هم کم سو نشده است، اینک دکتر ناصر پارسا، یکی دیگر از همین ستاره های درخشانی است که در ادامه راه بزرگان  تاریخ سراسر پر افتخار بروجرد و بخصوص تاریخ معاصر این شهر، غرور بروجردی ها را تا بیکران کهکشانها بالا برد.


در حین پخش برنامه بطور همزمان و در یک مقطع چند دقیقه ای  257 نفر از هموطنان عزیزمان، با جستجوی نام دکتر ناصر پارسا در موتور های جستجو گر توانستند در سایت شخصی فرهاد ۹۰ با مطالب اختصاصی این پزشک مردمی بیشتر آشنا شوند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!