دکتر رضا آریایی مردی برای تمام فصول


“دکتر رضا آریایی” مردی برای تمام فصول


لطفا مدیران شهری پیگیری های فرماندار برای

دریافت سهمیه قیر و آسفالت شهر را

بنام خود مصادره نکنند


فرهاد داودوندی- بروجرد:

سال  1393 مطلبی در رابطه با دکتر رضا آریایی فرماندار جدید بروجرد که آنزمان مسوولیت ستاد بحران لرستان را داشت نوشتم: دکتر “رضا آریایی مردی برای تمام فصول”

((  http://farhad90.mihanblog.com/post/13848  ))

از آنزمان تاکنون حدود ۴ سال می گذرد و اینک شاهدیم که این چهره تحصیل کرده بروجردی سکان مسوولیت فرمانداری ویژه بروجرد را بعهده گرفته است.

سالهاست که افتخار دوستی با دکتر رضا آریایی را دارم و بخوبی واقفم که افکار بسیار مثبتی برای رشد بروجرد در سر دارد و در همین مدت کوتاه نیز توانسته با روابط گسترده ای که در سطح استان دارد اقدامات اولیه خوبی را انجام بدهد.


در این مقوله سخنم با روسا و مدیران شهری است که قصد دارند جذب امکانات برای بروجرد توسط دکتر رضا آریایی را بنام خود مصادره کنند.

شاید در نگاه اول اینگونه رفتارها توسط عده ای از مدیران شهری که فقط سر حاضری آماده می شوند تا زحمات دیگران را بنام خود مصادره کنند، آنچنان برای شخص فرماندار شهر مهم نباشد، اما برای افکار عمومی بسیار مهم است که بدانند چه کسی و در چه جایگاهی خدماتی برای شهر انجام داده است؟

تا آنجا که در جریان هستیم، موضوع آسفالتی که با هزینه حدودا یک میلیارد تومانی قرار است بزودی به خیابانهای شهر چهره جدیدی بپوشاند بخاطر پیگیری دکتر رضا آریایی فرماندار محترم بروجرد بوده است.

پس بهتر است با قدردانی از این عمل نیک فرماندار که بالاخره پس از سالیان سال توانسته برای بروجرد قیر و آسفالتی تهیه کند، باعث تشویق ایشان برای گرفتن امکانات بعدی برای شهرمان باشیم، نه اینکه با مصادره عمل دیگران بنام خود باعث دلسردی مسوولی شویم که آستین همت را برای برون رفت بروجرد از این وضعیت ناگوار بالا زده است. والسلام


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!