دلایل باخت تیم نساجی بروجرد در مسابقه اول مقابل تیم پلدختر از زبان مربی تیم

دلایل باخت تیم نساجی بروجرد

در مسابقه اول مقابل تیم پلدختر از زبان مربی تیم

روز گذشته طی تماسی با آقای احمد لطفی سر مربی تیم نساجی بروجرد، علت باخت تیم فوتبال نساجی در مسابقه مقابل تیم پلدختر در هفته اول لیگ برتر استان را جویا شدم.

آقای احمد لطفی در پاسخ گفت: ۸ ماه است که تیم فوتبال نساجی را تحویل گرفته ام و در این مدت تمرینات مستمری را پشت سر گذاشته ایم و با داشتن بازیکنان جدی که هدف شان حضور در مراحل بالاتر فوتبال ایران است به آینده موفق این تیم در ادامه مسابقات استان کاملا امیدوار هستیم.

سر مربی تیم نساجی در ادامه افزود: از همان روز اول به بازیکنانم تاکید داشته ام که در کنار فوتبال، آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد اخلاق مداری است و باید بازیکنان تیم طرز فکرشان را به سمت و سوی صرفا تمرکز بر روی مسابقات پیش ببرند و نباید در هیچ مورد حاشیه ای وارد شوند.

آقای لطفی سپس گفت: هر کارت زرد غیر فنی که نصیب بازیکنان شود بلافاصله با بیرون کشیدن آن بازیکن، تیم را ده نفره خواهم کرد و اتفاقا این مورد در دو نوبت و در پی اعتراض دو بازیکن مان در موقع مسابقه با تیم پلدختر پیش آمد که من هم در این دو مورد تیم را به مدت جمعا بیست دقیقه، ده نفره کردم.

وی با بیان  اهمیت داشتن اخلاق ورزشی توسط بازیکنان تیم نساجی بروجرد بعنوان نمایندگان ورزشی مردم بروجرد  تاکید نمود: هیچ بازیکنی در تیم نباید به داور اعتراض کند، در طول مسابقه بازیکن فقط و فقط باید فکر و ذهنش درگیر مسابقه باشد و خود را وارد حاشیه نکند، زیرا هر بازیکنی در تیم نساجی با رفتار خود باعث گرفتن کارت زرد غیر فنی بشود بلافاصله توسط کادر مربیان از زمین بیرون کشیده خواهد شد.

آقای احمد لطفی در خاتمه نیز گفت: در بازی با تیم پلدختر بیش از ۵۵۰ پاس سالم توسط بازیکنان ما داده شد که نشان از تاثیر تمرینات بر بازیکنان تیم دارد و مطمئنا در بازی های آینده نتایج بسیار خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!