در خواست اهالی بلوار امام خمینی ره کوچه سجاد( کوچه خیام) (ابتدای خیابان جانبازان ) از شهرداری و نیروی انتظامی



در خواست اهالی بلوار امام خمینی ره

 کوچه سجاد( کوچه خیام)،ابتدای خیابان جانبازان

از شهرداری و نیروی انتظامی

جناب آقای داودوندی

سلام علیکم

با احترام اهالی بلوار امام خمینی ره کوچه سجاد  (ابتدای خیابان جانبازان )به استحضار میرساند که در انتهای این کوچه که به خیابان جانبازان منتهی میشود خانه ای بدون سکنه وجود دارد که تعدادی درخت روبروی این خانه توسط صاحبش_ که در قید حیات نیستند _کاشته شده (البته غیرقانونی)واین به اصطلاح فضای سبز امروز مامن ومحل امنی برای معتادین و ارازل واوباش شده که با خیال راحت بین ساعت ۱۲ تا ۳ بعداز ظهر وشبها  دراین مکان اقدام به تزریق و…می کنند.

از این گذشته بعضاً افرادی هم با اتومبیل به کنار این مکان آمده ودر داخل اتومبیل مواد مخدر استعمال می کنند که این کار باعث نا امنی محل شده به نوعی که زن وبچه وحتی مردان هم در ساعات مذکور با ترس از مزاحمت ایشان ازآنجا عبور میکنند.

لذا از شما برادر بزرگوار وهمشهری زحمتکش خواهشمندیم که این مطلب را در سایت وزینتان قرار دهید تا ازاین طریق به سمع ونظر جناب سرهنگ دلیر فرماندهی محترم نیروی انتظامی برسد. تا بادرایت ایشان و نیروهای تحت امرشان با کنترل نا محسوس این معضل را ریشه کن کنند.

ودیگر اینکه شهرداری محترم هم با قطع این درختان که بصورت غیر قانونی کاشته شده وفضای پیاده رورا گرفته به حل این مشکل کمک کنند.

آقای داودوندی گرانقدر به همراه مطلب فوق ۲ تا عکس خدمتتان ارسال می کنیم و مجدداً خواهشمندیم تا در سایت وزینتان قرار دهید.

 نام دیگر این کوچه خیام می باشد که در انتهایش دبیرستان ایثار گران قرار دارد.

باتشکر از شما وهمه ی دلسوزان این شهر.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!