دروازه بان اسبق استقلال: فاصله زیادی میان رحمتی و سایر دروازه بانان لیگ نیست!

اشکان نامداری دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص فصل نقل و انتقالات و عملکرد این تیم در استقلال گفت: به هر حال درست است که مدتی در زمین بازی حضور ندارم ولی پیگیر شرایط و اوضاع فوتبال مخصوصاً ‌شرایط تیم استقلال هستم و بنظرم این تیم عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

وی در ادامه به گفت: استقلال مربی قابلی دارد و تیم با تدبیر وی بسته شده است.می توان گفت که با جذب آندو، نوری، جمشیدیان و حفظ نکو نام و ساموئل استقلال خط هافبک قدرتمندی خواهد داشت و خلا مجتبی جباری تأثیر منفی زیادی در روند تاکتیکی استقلال نخواهد داشت.

وی در خصوص جدایی جباری از جمع آبی پوشان و مشکلاتی که باعث این اتفاق شد گفت: مجتبی پسر خوبی است و یکی از دوستان خوب من است. بنظرم یک پای مجتبی هم برای کل استقلال کافی است هر تیمی آروزی داشتن چنین بازیکنی را دارد ولی حالا به هر علتی وی تصمیم به جدایی گرفته و به تیم دیگری پیوسته است.

وی در ادامه گفت: مجتبی بازیکن رک گویی است و در فوتبال این رفتار به مذاق خیلی ها خوش نمی آید و طبعاً باعث مشکلاتی باری مجتبی شده که هم اکنون طبعات آن را می بینیم. از وی در خصوص جذب جاسم کرار برای جایگزینی جباری در خط هافبک گفت: من از لحاظ فوتبالی کرار را قبول دارم ولی اخلاقی نه! کرار در تیم هایی که حضور داشته همواره مشکل ساز بوده و سابقه درگیری با بازیکن و مربیان تیم را درکارنامۀ‌ خود ثبت کرده است.

نامداری در ادامه گفت: از نظر من کرار جاسم اگر اخلاق را رعایت کند می تواند بازیکن موفقی برای فوتبال کشورمان باشد.

نامداری درباره صحبت های مطرح شده توسط رحمان احمدی در خصوص مقایسه اش با رحمتی و اینکه دریک برنامه تلویزیونی گفته شد که رحمتی با فاصله زیاد بهترین دروازه بان ایران است به خبرنگار ما گفت: به نظرم بهترین و بدترین دروازه بان دنیا تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد با همه تفاوت دارند و و شرایط و امکانات است که یکی را مطرح و دیگری را از صحنه به در می کند.

دروازه بان اسبق استقلال به صحبت های یکی از مربیانش اشاره کرد و افزود: با هم می آید فیروز کریمی همیشه می گفت فاصله بهترین و بدترین ۱۰ تا ۱۵درصد است. در هر صورت باز هم می گویم هم رحمتی هم احمدی و هم بقیه دروازه بانان لیگ شرایط خوبی دارند و همه آن ها در صورت دیده شدن می توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

در ادامه مصاحبه نامداری از خاطره اش در زمان ناصر حجازی پرده برداشت و گفت: یادم می آید زمانی که در استقلال بودم در یک دیدار تدارکاتی طالبلو شرایط بازی نداشت و در اردوی تیم ملی بود .  من به ناصر خان قبل از دیدار گفتم آیا شما فکر میکنید من الان به زمین می روم و گلباران می شوم؟! در نهایت من به میدان رفتم و عملکرد خوبی از خودم به نمایش گذاشتم و این امر به مربیان و منتقدان ثابت کرد که رقیب دست و پا بسته ای در مقابل وحید نیستم.

بازیکن اسبق آبی پوشان تهرانی دلیل کناره گیری اش از فوتبال را با ج ندادن به دلالان عنوان کرد و در پایان در خصوص شرایط فعلی اش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر موفق شدم ۲ مرحله از کلاسهای مربیگری را سپری کنم و آمادۀ شرکت در مرحله سوم این کلاسها هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روزی با کوله باری از تجربه به جمع آبی پوشان برگردم و بتوانم در عرصه مربیگری به این تیم و هوادارانش خدمت کنم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!