دانلود بازی ایران و نیجریه

ایرانvsنیجریه

دانلود بازی ایران و نیجریه با لینک مستقیم

کیفیت ۷۲۰p / گزارش انگلیسی / بدون سانسور

دانلود بازی ایران نیجریه

دانلود مسابقه ایران نیجریه

حجم : ۱۹۴۶

فرمت : mp4

شاگردان کی‌روش در این دیدار بازی هوشمندانه و در عین حال محتاطانه‌ای را ارائه دادند. تیم‌ ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف نیجریه رفت که با سوت داور اکوادوری بازی آغاز شد. نیمه نخست این دیدار در حالی برگزار شد که تیم ملی نیجریه بر توپ و میدان برتری نسبی داشت اما بهترین فرصت این دیدار را تیم ملی ایران توسط رضا قوچان نژاد به دست آورد. تیم ملی ایران در این نیمه دفاعی هوشمندانه را از خود به نمایش گذاشت و مانع از بروز خطری جدی بر روی دروازه خود شد.

ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد به میدان رفته است.

نخستین فرصت این دیدار را در دقیقه چهارم موزس از نیجریه به دست آورد. شوت آرام این بازیکن از پشت محوطه جریمه ایران را علیرضا حقیقی به راحتی در آغوش خود گرفت.

در دقایق پایانی این دیدار تیم ملی نیجریه تلاش زیادی را برای بازی کردن دروازه ایران را انجام داد و ارسال‌های بازیکنان این تیم بر روی دروازه ایران می‌توانست خطرساز باشد اما درخشش مدافعان تیم ملی ایران بخصوص مهرداد پولادی مانع از گلزنی نیجریه‌ای‌ها شد تا تیم ملی ایران به یک تساوی ارزشمند در جام بیستم دست یابد.

دانلود مسابقه ایران نیجریه از سرور سایت آپلودبوی فایل مانی

نیمه اول : سرور سایت / فایل مانی / آپلودبوی

نیمه دوم : سرور سایت / فایل مانی / آپلودبوی

نوشته دانلود بازی ایران و نیجریه اولین بار در سه فا پدیدار شد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!