خوزستان؛منتظر یک شب رویایی دیگر

جام قهرمانی تو دست اهوازیاست؟



باید دید آیا ویسی و شاگردانش می توانند یک شب رویایی دیگر برای خوزستان رقم بزنند یا خیر. درست مثل همان شبی که فولاد قهرمان ایران شد و یک شب تا صبح خواب را از خوزستانی ها گرفت.


به گزارش”ورزش سه”، فوتبال و مردم خوزستان همگی منتظر جمعه هستند تا با اتحادشان به قهرمانی استقلال خوزستان کمک کنند، تیمی که اکثرا بازیکنان بومی در آن حضور دارند و با هدایت کادرفنی جوان و آینده دار به دنبال یک قهرمانی در میان غول های لیگ برتری هستند.

عبدالله ویسی و تیمش تا کنون کاری کرده اند کارستان، تیمی که با هزینه ای بسیار کم توانسته فوق العاده عمل کند،این تیم تا کنون سهمیه آسیایی را برای خود مسجل کرده است و تنها قهرمانی می خواهد.

 

اگر استقلال خوزستان موفق شود جام را در اهواز نگه دارد این سومین جامی است که در پانزده دوره برگزار شده لیگ برتر به خوزستانی ها می رسد.

اولین جام در لیگ چهارم و جایی که فرانچیچ موفق شد همراه با جوانان خوزستانی چون مبعلی، کاملی مفرد، سرلک، شریفی نسب، سلیمانی و … فولاد را قهرمان کند و خوزستان برای بار اول بر بام فوتبال ایران بایستد.
دومین جام نیز را در لیگ سیزدهم همان فولاد برای خوزستان کسب کرد، سالی که فرکی توانست با درخشش بازیکنانی چون بختیار رحمانی، آرش افشین، سروش رفیعی، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، سوشا مکانی و … جام را به اهواز آورد.

حال خوزستان در آستانه سومین قهرمانی اش در لیگ برتر همراه با عبدالله ویسی قرار دارد. استقلال خوزستان موفق شده با تعدادی جوان کم نام و نشان در لیگ برتر ایران بدرخشد، جامی که چند هفته ای است اهوازی ها با شعارهایشان آن را در دستان خود دیده اند. باید دید آیا ویسی و شاگردانش می توانند یک شب رویایی دیگر برای خوزستان رقم بزنند یا خیر. درست مثل همان شبی که فولاد قهرمان ایران شد و یک شب تا صبح خواب را از خوزستانی ها گرفت.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!