خواننده استقلالی تهدید به مرگ شد+عکس


پخش کلیپی از خواننده استقلالی باعث خشم هواداران پرشمار پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به وی شد

 بعد از اتفاقاتی که بین مهرداد میناوند و هواداران استقلال افتاد و منجر به کنش ها و واکنش های متعددی بین پیش کسوت استقلال و هواداران استقلال شد، آرا صلاحی نیز در راستای حمایت از استقلال دست به کار شد و کلیپی را در خصوص میناوند تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد.
هرچقدر این کلیپ مورد توجه و حمایت استقلالی ها در فضای مجازی قرارا گرفت، با واکنش های تند و توام با خشم هواداران منتسب به پرسپولیس روبرو شد و شدت خشم هواداران پرسپولیس نسبت به این کلیپ آنقدر زیاد بود که حتی این خواننده جوان در فضای مجازی تهدید به مرگ شد.
آرا صلاحی در گفت و گو با کاپ با تائید این خبر گفت: متاسفانه فضای مجازی در ایران به فضای تاخت و تاز عده ای تبیدل شده که کارشان  هتک حرمت و استفاده از الفاظ رکیک است.اصلا منظور صحبت من با هواداران پرسپولیس نیست. این پدیده شوم در جامعه ما تبدیل به اپیدمی شده و مخصوص قشر خاصی نیست.
وی افزود:در بین فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس هم بسیاری هستند که شخصیت های فرهنگی و فرهیخته دارند. اما به طور کلی این موضوع که عده ای در خانه نشسته اند و از طریق یک تلفن همراه وارد فضای مجازی شده و امنیت روانی جامعه را تهدید می کنند کاری نکوهیده می باشد.
صلاحی خاطرنشان کرد:نکته عجیب این است که در برخی پیام ها من به مرگ تهدید شده ام و حتی برخی آدرس منزل و محل کار من را هم ذکر کرده اند و تهدید کرده اند من را می کشند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!