خبرهای خوش از شورای شهر جدید بروجرد به گوش نمی رسد

رُک، صریح و بی رودربایستی

خبرهای خوش از شورای شهر جدید بروجرد

به گوش نمی رسد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

بیش از آنکه خبرهای امیدوار کننده از شورای شهر جدید به گوش مان برسد، متاسفانه خبرهای دلسرد کننده ای که به احتمال زیاد حتی ممکن است به انحلال شورا منجر شود، شنیده می شود.

لابی گری ها، نشست های پشت پرده، یار و یارکشی ها، تمایل شدید به رئیس شدن، عدم شفاف سازی، مسافرت های بی فایده، برنامه خواستن از بیش از ۴۰ نفر برای شهردار شدن( تهران با آن بزرگی اش این همه کاندیدا برای شهردار شدن نداشت!) فرصت سوزی، فرصت ندادن به رسانه ها برای حضور از اولین نشست غیر رسمی تا کنون و ……. باعث شد فقط هاله ای از تعارفات بی فایده و بی ثمر را بین اعضای جدید شورای شهر شاهد باشیم.

هنوز که هنوز است پس از چند ماه از انتخاب شدن شورای جدید، این افراد نتوانسته اند بین خودشان تقسیم وظیفه کنند!

هنوز که هنوز است مشخص نیست که از بین این ۹ نفر کدامیک مسوولیت کدام کمیسیون را متقبل خواهد شد.

متاسفانه آن روزی که نگارنده اصرار داشت که در تمامی نشست های حتی غیر رسمی، اصحاب رسانه حضور داشته باشند، دوستان، حضور رسانه ها را بعنوان دخالت تلقی کردند در صورتیکه اگر از همان روز اول  رسانه ها بعنوان یار یازدهم شورا ( یار دهم شهردار است ) در کم و کیف قضایا قرار می گرفتند و بعنوان نماینده افکار عمومی شفاف سازی می کردند، شاید کار به اینجا کشیده نمی شد که متاسفانه اینک سخن از انحلال شورا پیش کشیده شود.

آنچه که عیان است و قابل کتمان نیست، جناح بندی ها هم اکنون بصورت ۵ و ۴ می باشد، از بین این ۹ نفر تعدادی معتقد به حفظ شهردار فعلی می باشند و تعدادی قصد دارند شهردار جدیدی برای بروجرد انتخاب کنند، اما جالب است که بعضی ها هم به جای ارائه برنامه فعلا سکوت پیشه کرده اند و منتظرند ” هر چه پیش آید خوش آید، ما که سرخوش می رویم” و بدون در نظر گرفتن شرایط نامساعد شهری بروجرد، در رویاهای خود شورا را سکوی پرتاب خود در دو سال دیگر برای ورود به مجلس شورای اسلامی می دانند!

نگارنده به شدت دل نگران وضعیت شورای شهری است، شورای شهری که قرار بود باری از روی دوش شهر بردارد.

ما مردم رای دادیم که منتخبین مان برای رفع مشکلات شهر قدم بردارند، ما رای دادیم که این افراد شب و روز شور و نشاط کار و فعالیت را به شهرمان تزریق کنند، هر چند که برای حضور در شورای شهر به در خانه هیچ کدام از این افراد نرفتیم و این دوستان خودشان این توان را در خود می دیدند که باری از روی دوش شهر بردارند.

به واقع از روز اول قرار شد که تمامی اعضای جدید تفکرات جناحی را پشت در شورا بگذارند، اما متاسفانه اینک چیزهای دیگری را می بینیم و می شنویم!!!

به هر حال هنوز هم امید داریم که تا چند روز فرصت باقی مانده به مراسم رسمی شدن شورای پنجم، این ۹ نفر برگزیده، در یک نشست صمیمی دور هم جمع بشوند و به جای تعارفات بی فایده، بروند سر اصل مطلب و هر چه سریعتر با انتخاب نفرات مورد نظر، پرونده تقسیم وظائف بین اعضای جدید را ببندند.

در خاتمه لازم به ذکر است سایت فرهاد ۹۰ آمادگی دارد نظرات ارسالی اعضای محترم شورای شهر جدید را در محیطی بیطرفانه پوشش خبری بدهد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!