خانه سلامت روستای قلعه نو فلک الدین بروجرد بهره برداری شد/۱۴ طرح برق رسانی در بروجرد به بهره برداری رسید

خانه سلامت روستای
 قلعه نو فلک الدین بروجرد بهره 
برداری شد/۱۴ طرح برق رسانی
 در بروجرد به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت خانه سلامت قلعه نو فلک الدین هزینه شده است.

محسن صیرفی افزود: این خانه سلامت در مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۴ مترمربع ساخته شده است. وی اظهار کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، واکسیناسیون، مراقبت های دوران بارداری و خدمات بهداشت حرفه ای در خانه سلامت روستای قلعه نو فلک الدین به روستاییان ارائه می شود.


رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سال آینده نیز ۲ خانه سلامت در روستاهای شهرستان بروجرد احداث می شود.

همچنین ۱۴ طرح برق رسانی روز شنبه به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید.مدیر شرکت توزیع برق بروجرد در آیین بهره برداری از طرح برق رسانی روستای سبز آباد گفت: برای تکمیل این طرح های برق رسانی در مجموع ۱۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدعلی خسروی اظهار کرد: امروز طرح برق رسانی روستای سبزآباد به نمایندگی از ۱۴ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: روستای سبز آباد سال ها خالی از سکنه بود اما با توجه به مهاجرت معکوس و بازگشت ۱۱ خانوار کار برق رسانی به این روستا انجام شد.

مدیر شرکت توزیع برق بروجرد افزود: برای برق رسانی به روستای سبزآباد، ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه پست هوایی با ۶۲۰ میلیون ریال اعتبار کار گذاشته شد.

وی تعداد مشترکین برق صنعتی و خانگی بروجرد را بیش از ۱۴۱ هزار مشترک عنوان کرد.

خسروی یکی دیگر از طرح های مهم برق رسانی بروجرد را بهره برداری از ۳۰ کیلومتر خطوط کابل خود نگهدار اعلام کرد و گفت: طرح بعثت از اواخر سال ۱۳۹۰ در سطح یک هزار کیلومتر از خطوط کابلی بروجرد آغاز شده است.

وی افزود: هر سال حدود ۲۵۰ کیلومتر از این طرح انجام شده است و تا اواخر شهریورماه ۲۶ کیلومتر باقیمانده نیز به پایان می رسد.

مدیر شرکت توزیع برق بروجرد نصب چراغ روشنایی به طول۷۰۰ متر در بلوار مخابرات و شهرک غرب را از دیگر طرح های این شرکت دانست و گفت: احداث خطوط هوایی، پست هوایی، روشنایی معابر شهری و روستایی از دیگر طرح های برق رسانی شهرستانب روجرد می باشند.

وی افزود: بهره برداری از فاز یک روشنایی معابر جاده کمربندی بروجرد به طول چهار کیلومتر و ادامه طرح بعثت از دیگر طرح های شرکت توزیع برق بروجرد می باشند.

خسروی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم در جریان خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید قرار گیرند.

۹۱ طرح مختلف به مناسبت هفته دولت در شهرستان بروجرد به بهره برداری می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!