خاطرات یک وبلاگ نویس / وقتی می خواهند وارد حاشیه ات کنند!

خاطرات یک وبلاگ نویس

(۳۶)

وقتی می خواهند وارد حاشیه ات کنند!


فرهاد داودوندی – بروجرد:

در اینکه مردان بزرگ سیاسی شهرمان بروجرد با هم اختلاف نظر اساسی دارند هیچ شکی وجود ندارد.

راستش من بعنوان یک شهروند و یک وبلاگ نویس برای تمامی مسوولین و مدیران شهری از هر جناح و گروه فکری احترام خاصی قائلم، ضمن اینکه با افتخار تمام برای اینجانب، تقریبا با تمامی این عزیزان دوستی بسیار صمیمانه دارم و همیشه در دیدارهای حضوری مشکلات شهر را رُک، صریح و بی رودربایستی با آنها در میان گذاشته ام.

 و اعتراف می کنم که به شهادت تمامی این مردان تاثیر گذار شهرم، تا کنون هیچگاه درخواست شخصی از آنها نداشته و به امید خدا هم در آینده نخواهم داشت و حتی تاکنون یک حبه قند هم از این دوستان عزیز برای شخص خودم نگرفته ام.

و اما، متاسفانه عده ای در این شهر به اشتباه فکر کرده اند که اگر با یکی از مردان بزرگ سیاسی شهر دوست شدی باید با بقیه قهر کنی!!! و یا اینکه برای خوشایند این، آن دیگری را بکوبی!!!

اینگونه افراد بدون اینکه به ذهن شان برسد! که شرایطی را فراهم کنند تا سبب دوستی مدیران ارشد شهری بشوند، حتی یک گام دیگر به پیش برداشته و هر کسی را که با هر کدام از این مقامات دوست و رفیق می باشد را به طرق مختلف و با شدیدترین شیوه های ناجوانمردانه موجود، نزد دیگران تخریب می کنند.

…. جالب اینکه خود من با هر شخصیتی که دیدار می کنم برای تهیه کامل خبر، شخصا اقدام به گرفتن عکس دو نفری هم نموده و بلافاصله و بدون درنگ آنرا در سایت و حتی کانال تلگرامی ام قرار می دهم.

اما موضوع وقتی در دنیای خاطرات وبلاگ نویسی جالب می شود که بدانیم: همین عکس هایی را که خودم تهیه می کنم( توجه کنید عکسهایی را که خودم می گیرم) را بعضی ها به زعم خودشان بعنوان مدرک علیه شخص من! برای شخصیت های جناح های دیگر می فرستند که : چه نشسته اید که فلانی که با شما سلام علیک صمیمانه دارد با آنطرفی ها هم رفیق گرمابه و گلستان است!!!

خدا آخر عاقبت همه ما را ختم بخیر کند و آن گروه از افرادی را هم که قصدا شیطنت می کنند و آتش بیار معرکه شده اند که بین شخصیت های سیاسی شهر را با نیت “سوء استفاده شخصی” بهم بزنند تا برای خودشان “کلاهی از این نمد درست کنند” و در این بین افراد مستقل رسانه ای را هم با ترفند های مختلف وارد بازی های ناجوانمردانه کنند را، به راه راست هدایت کند. والسلام.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!