خاطرات یک وبلاگ نویس/ از مردان بزرگ سیاسی شهرمان در خواست های بزرگ داشته باشیم / نقد

خاطرات یک وبلاگ نویس

(۳۵)

از مردان بزرگ سیاسی شهرمان

در خواست های بزرگ داشته باشیم


فرهاد داودوندی- بروجرد:

بارها شاهد بوده ام همشهریان عزیز در دیدار با نمایندگان محترم مان در مجلس خواسته های کوچک و یا غیر مربوط داشته اند.

– چرا کوچه ما آسفالت نیست؟!

– می شود فرزند مرا در فلان وزارتخانه استخدام کنید؟

– چرا شورای شهر، شهردار را برکنار نمی کند؟

– مدتهاست درختان پارک محل ما را آب نداده اند!

….و از این قبیل درخواست ها که به واقع اصلا و ابدا در حیطه فعالیت های هیچ نماینده ای نیست.

درخواست های کوچک از مردان بزرگ سیاسی شهر باعث خواهد شد که حتی اگر ترتیب اثر داده شود، به تعداد اندکی از همشهریان مان نفع برسد و در یک کلام شهرمان در کلیت خود، نفعی نبرد.

به گواه نمایندگان محترم مان در مجلس، جناب آقای علاء الدین بروجردی و جناب آقای عباس گودرزی، هر گاه با این نمایندگان عزیز دیدار داشته ام، هیچگاه برای خودم درخواست شخصی نداشته ام و بصورت صد در صد منافع شهر و درخواست های همشهریان عزیز را با این نمایندگان محترم در میان گذاشته ام.

مواردی از مشکلات ریز و درشت شهری را با صراحت کامل با نمایندگان محترم مان در میان گذاشته ام که دیگران به بهانه های مختلف و واهی از جمله عافیت طلبی! از بیان مسقیم آنها با نمایندگان مان خودداری می کنند.

خوب است در جریان باشیم که  جناب آقای علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس، یک چهره بین المللی و تاثیر گذار در مسائل کلان مملکتی می باشد و جناب آقای عباس گودرزی نیز جوانی است که با این همه فعالیت، مطمئنا در آینده در سطوح بالای مدیریتی مملکت بیشتر از وی خواهیم شنید.

طی هفته گذشته افتخار همراهی با دو نماینده محترم مان را در دو مراسم متفاوت داشته ام،  جالب اینکه دغدغه هر دوی این نمایندگان در رابطه با دو سه موضوع شهری که مطرح شد، یکی بود، اما نوع نگرش رفع مشکلات مطرح شده شهری با کمی تفاوت نگاه به موضوع همراه بود، در حالیکه شهادت می دهم در نهایت، هدف هر دوی این نمایندگان بروجرد، رسیدن به یک نتیجه واحد در “موارد بیان شده شهری” بود.

البته در همین فرصت همراهی با دو نماینده شهرمان در مجلس، مجالی دست داد تا با هر دو نماینده عزیزمان رُک و صریح در رابطه با مسائل و مشکلات شهر و دغدغه های شهروندان گفتگو کنم، از آنجا که مردان بزرگ سیاسی، بزرگ می اندیشند، جالب است که بگویم هر دوی این نمایندگان محترم  با روی باز پاسخگوی مطالب مطرح شده توسط من بودند.

بارها گفته و نوشته ام، باید از مردان بزرگ سیاسی و صاحب نفوذ شهرمان درخواست های بزرگی که منافع همه شهر را تامین کند داشته باشیم، باید مسائل و مشکلات را با اطلاع کامل و بصورت صریح با این بزرگان مطرح کنیم و از همه اینها مهمتر اینکه بعد از بیان مشکلات، خود ما هم به شدت پیگیر باشیم و بنوعی از فعالیت های نمایندگان مان حمایت مادی و معنوی کنیم.

نباید فکر کنیم که با مطرح کردن و بیان مشکلات با نمایندگان مان، بار مسوولیت از روی شانه های ما بعنوان شهروندان این دیار برداشته شده است، اتفاقا از همان لحظه بیان مشکلات باید پیگیر بشویم و موازی با پیگیری های نمایندگان مان در مجلس، خود ما هم از تمامی کانال های موجود قانونی پیگیر رفع مشکلات شهری مان باشیم.

در خاتمه باید اعتراف کنم که خوشبختانه “حاج نورخدا محمدی” مسوول دفتر آقای عباس گودرزی و “حاج غلامرضا بروجی”  مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی طی یکسال گذشته نشان داده اند که یار و یاور مردم شهر و پیگیر بسیار جدی مشکلات شهرمان هستند.

وجود دو رئیس دفتر مردمی، موهبت بسیار خوبی برای شهرمان است، زیرا طی همین یکسال گذشته ثابت شده روسای دفتر نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در شهرمان، اهل وعده و وعید نیستند و با تمام وجود پیگیر مطالبات مردم و رفع مشکلات شهرمان نیز هستند

 و اتفاقا از همین موضوع مثبت نیز باید استفاده کرده و همه دست در دست همدیگر درخواست های بزرگ که منافع همه شهر را در بر می گیرد را از مردان بزرگ سیاسی شهرمان داشته باشیم تا با به سرانجام رسیدن آنها، همه مردم شهر منفعت ببرند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!