حیدری:امیدوارم در مرحله بعد با تیم های عربستانی روبرو نشویم

حیدری:امیدوارم در مرحله بعد با تیم های عربستانی روبرو نشویم

اگر هواداران امروز حمایت نمی کردند شاید نمی توانستیم به بازی برگردیم


خسرو حیدری پس از پایان بازی تیم های استقلال و الاهلی اظهار داشت: ابتدا جا دارد از هواداران تشکر ویژه ای کنم. که با این باران شدید ورزشگاه را پر کرده بودند. خداراشکر که شرمنده شان نشدیم. نیمه اول الاهلی بسته بازی می کرد و روی اشتباه گل خوردیم و نیمه دوم به بازی برگشتیم و می توانستیم بازی را هم ببریم. در جام باشگاهای آسیا بازی سخت  است الاهلی تیم حرفه ای است و بازیکنان گران قیمتی دارد و شرمنده هواداران نشدیم. 
وی افزود: اگر هواداران امروز حمایت نمی کردند شاید نمی توانستیم به بازی برگردید. در ابتدای نیمه دوم که پا به میدان گذاشتیم منسجم بودیم که بازی را به تساوی بکشانیم و  حتی ببریم.
هافبک استقلال درباره اینکه دوست دارید در مرحله بعد با چه  تیمی روبه رو شوید خاطرنشان کرد: اگر بازی رفت و برگشت باشد و قرار باشد یکی از تیم های آزادی باشد بهتر است عربستانی نباشد.
حیدری درباره پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال گفت: پرداخت مطالبات بازیکنان از نظر روحی خیلی تاثیرگذار بود. طی این مدت با اینکه بازیکنان مشکلات مالی داشتند اما در لیگ آسیا خوب عمل کردند دست اسپانسرها هم درد نکند که بخشی از مطالبات را پرداختند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!