حمایت رمز موفقیت ورزشی در صد کیلومتر آنطرفتر از بروجرد



حمایت، رمز موفقیت ورزشی

در صد کیلومتر آنطرفتر از بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

نفر اول از سمت چپ در عکس بالا دوست بسیار عزیزم آقای سید علی کریمی معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان است.

این چهره محجوب و فعال ورزشی تا مدتی قبل رئیس هیات دو و میدانی لرستان بود، پس از مدتی میدان را برای رشد آقای سیاوش سپهوند جوان دوست داشتنی و فعال دو و میدانی خرم آباد باز گذاشت.

آقای سید علی کریمی معاون ورزشی اداره کل شد و با حمایت از آقای سپهوند جوان، توانست وی را بر صندلی ریاست هیات دو و میدانی لرستان بنشاند.

مطمئنا بزودی توسط آقای سیاوش سپهوند نیز افراد دیگری وارد هیات دو و میدانی لرستان خواهند شد و این رویه  حمایت از همدیگر برای تصدی صندلی های بالاتر در سطح استان و حتی کشور، توسط دوستان بسیار عزیزم در خرم آباد سرعت بالاتری خواهد گرفت.

و اما…..

و اما صد کیلومتر اینطرفتر در شهرستانی بنام بروجرد، بیشتر زمان گفتگوی ورزشی منِ ورزشی نویس، با بسیاری از ورزشکاران، مربیان و بخصوص پیشکسوتان ورزشی بر مبنای تخریب دیگر دوستان شان می چرخد.

بسیاری در ورزش این شهر چشم دیدن همدیگر را ندارند، از محالات است که در ورزش شهر ما از رشد شخص دیگری، موج شادی و خوشحالی جامعه ورزش را فرا بگیرد.

اینجا هر کسی پست و مقامی بگیرد همه پل ها را به یکباره پشت سر خودش خراب می کند، اگر منعش نکنند قانونی به مجلس می برد که بعد از خودش فرزند ذکورش و اگر نشد داماد یا نوه نتیجه هایش به جای وی دو دستی به پست و مقام دنیوی بچسبند!

صد کیلومتر آنطرفتر در ورزش شهر زیبا و تاریخی خرم آباد حمایت حرف اول را می زند، اینجا و صد کیلومتر اینطرفتر در ورزش شهر زیبا و تاریخی بروجرد، منم منم شعار اول و آخر بسیاری در عرصه ورزش است.

به عکس ضمیمه متن یکبار دیگر با دقت نگاه کنید، به دستانی که در دست همدیگر قرار داده اند ( دست آقای سجاد دالوند بعنوان مسئول روابط عمومی هیئت دوومیدانی استان لرستان در دستان سید علی کریمی رئیس سابق دو و میدانی لرستان و معاون فعلی اداره کل ورزش) به خوبی بنگرید،

این عکس به عنوان یک سند تاریخی از نسل جوان ورزش خرم آباد دنیایی حرف دارد، کاملا مشخص است دوستی و حمایت در آن حرف اول را می زند، شک نکنید اثرات این حمایت ها را در آینده نزدیک خواهید دید.

شاید بتوان گفت رمز موفقیت ورزشی در صد کیلومتر آنطرفتر از بروجرد در این است که آنجا برای رشد، همدیگر را برای تصاحب سکوهای بالاتر هُل می دهند و آنکه بالا می رود دست بقیه را برای بالا رفتن می گیرد و بنوعی همه در آنجا ” رو ” بازی می کنند، اما متاسفانه در اینجا ……

باقی بقای شما


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!