حمایت از تیم نوجوانان وحدت نماینده بروجرد در لیگ برتر فوتبال ایران

با تمام توان، حمایت از تیم نوجوانان وحدت

نماینده بروجرد در لیگ برتر فوتبال ایران

فرهاد داودوندی- بروجرد:

ذات ورزش بر اساس دوست داشتن استوار است، ما همگی بعنوان جامعه ورزش بروجرد عاشق کشور، استان و زادگاه زیبای مان بروجرد رویایی هستیم.

اینک پس از سالها، تعدادی جوان با دست خالی دور هم جمع شده اند و کاری کرده اند کارستان!

صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران آرزویی بود که سالیان سال ما را با خود به دنیای رویایی دست نیافتنی می کشاند، اما اینک دیگر خواب و خیالی در کار نیست.

پرچم فوتبال بروجرد و بروجردی ها در بالاترین نقطه قله فوتبال نوجوانان ایران برافراشته شده است و حالا دیگر ……..

حالا دیگر حمایت، حمایت و حمایت حرف اول و وسط و آخر را می زند.


نمی خواهیم حضورمان در لیگ برتر مقطعی باشد، از حالا به بعد استوار و پیوسته باید بروجرد در لیگ برتر فوتبال ایران در رده های سنی مختلف حضور داشته باشد.

اینک دیگر شرایط برای بروز استعدادهای فوتبالی بروجرد در صحنه مسابقات کشوری فراهم شده است.

از همین لحظه به این می اندیشیم که قرار است در دیدارهای خانگی با در دست داشتن پرچم تیم فوتبال وحدت بروجرد راهی ورزشگاه شویم،در هر مسابقه، ۹۰ دقیقه تیم محبوب شهرمان را حمایت همه جانبه کنیم و در پایان با هر پیروزی هلهله زنان خیابان های شهر را غرق در حضور علاقمندان به فوتبال بروجرد کنیم.


پرچم تیم فوتبال وحدت  بروجرد  برافراشته شده، بزودی جوانان سخت کوش وحدت بروجرد نام شهرمان را در فوتبال کشور بر سر زبانها خواهند انداخت.

تمام قد و با تمام توان از تیم فوتبال وحدت بروجرد برای حضور در مسابقات لیگ ایران حمایت کنیم، این یک فرصت طلایی برای ورزش بروجرد است که نباید به سادگی آنرا از دست بدهیم

نگارنده ( فرهاد داودوندی) بعنوان یک ورزشی نویس که خود را از خانواده باشگاه وحدت بروجرد می دانم، با تمام وجود و با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای در سطح شهر، استان و کشور از تیم محبوبم حمایت خواهم کرد.


مطمئنا بزودی روزهای خوشی را با همدیگر در ورزشگاه های شهرمان برای دیدن مسابقات تیم فوتبال نوجوانان وحدت در کنار همدیگر سپری خواهیم کرد.

بهتر است تمامی مسوولین، مدیران و روسای ورزشی و غیر ورزشی بروجرد
هم از این فرصت فرهنگی ورزشی استفاده کرده و از تیم فوتبال نوجوانان وحدت
بروجرد بدون هیچ اما و اگری حمایت کنند، هیچ توجیهی برای عدم حمایت همه جانبه از این تیم قابل قبول نیست!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!