حاشیه ها را رها کنید ، منصورخان پورحیدری را دریابید !


فقط یک نکته می ماند آنهم اینکه حاشیه ها را رها کنید و منصورخان پورحیدری را دریابید ! شاید همین حالا هم دیر باشد

عجب روزگاری شده ، نمیدانیم واقعاً چه خبر است ! حاشیه پشتِ حاشیه ، داستان پشتِ داستان و انتقاد و افشاگری ، تهمت ، غیبت ، توهین ، اتهام ، انگ زدن و خیلی چیزهای دیگر شده نُقل محفل اینروزهای فوتبال ما ، فوتبالی که همه چیزش شده حاشیه و اصلا خبری از متن در آن نیست ، اگر هم هست بسیار اندک و ناچیز ، طوری که اصلا به چشم نمی آید و برعکس تا چشم کار میکند تیترهای جنجالی و اخبار زرد و افشاگری ها و درگیری های پشت سرهم
 
خوراکمان هم برنامه نود است و معمولاً هر وقت اینقدر هیاهو و شلوغی داریم نود پربارتری هم داریم ! اما واقعا به کجا می رویم ؟! آن از ماجرای انتقادهای وحشتناک گودرزی که برق سه فازمان را پراند و این هم از افشاگری های افشارزاده که با گفتن این حقایق تلخ وادار به تفکرمان کرد !!

اصلا ماندیم هاج و واج که چرا چنین شد و اصلا چرا بایدچنین بشود ؟ کلی معادله مجهول هم روی دستمان باقی مانده که مدام دوست داریم به عقب برگردیم و با فرض درست بودن حرفهای افشارزاده دوباره آنها را مرور کنیم تا ببینیم اصلا ماجرا از کجا آب می خورد ؟ خودی هایمان هم که چند دسته شده اند یک دسته به نعل می زنند و یک دسته هم به میخ ! و برخی هم اصلا به روی مبارک نمی آورند که چه خبر است ؟! انگار نه انگار هفتادو یکساله شدیم ! خیلی ها حتی تبریک هم نگفتند و انگار برایشان مهم هم نبود اما تا دلتان بخواهد در آستانه هفتادویکسالگی حاشیه داشتیم !!

بگذریم ، چون حاشیه ها تمامی ندارند و ما را از اصل غافل میکنند ، اصلی که حالا روی تخت بیمارستان ایرانمهر است و تمام مدتی را که برای جشن ۷۱ سالگی استقلال برنامه ریزی میکردیم در استرس و ناراحتی خبر بستری شدن و بیماری اش گذراندیم . اصلی که از او غافلیم و کاش میشد در این روزهای پر حاشیه بجای این همه خبر زرد و بی مصرف ، خبر سلامتی و حضورش روی نیمکت استقلال را می شنیدیم . حرفهایم تمام شد اما فقط یک نکته ماند آنهم اینکه حاشیه ها را رها کنید و منصورخان پورحیدری را دریابید ! شاید همین حالا هم دیر باشد !

سید مسعود عطری

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!