حاج رضا معماری پیشکسوت ورزشی که ۲۱ کیلومتر را به راحتی می دود!

حاج رضا معماری پیشکسوت بروجردی

 ورزش لرستان که با ۷۵ سال سن ۲۱ کیلومتر

 را به راحتی می دود!


حاج رضا معماری از پیشکسوتان ورزشی بروجرد است که حضوری فعال در عرصه ورزش دارد.

وی که هم اینک با داشتن ۷۵ سال سن تمرینات ورزشی خود را بصورت جدی انجام می دهد در زمینه های ورزش باستانی، دو و میدانی و پیاده روی علاوه بر شرکت در مسابقات، بعنوان مربی نیز حضوری فعال دارد.

حاج رضا معماری از سال ۱۳۴۸ با هدایت مرحوم مستعد از یزرگان تاریخ ورزش بروجرد بصورت جدی ورزش باستانی را آغاز نموده است و در کنار آن برای تمرینات بدنسازی بصورت اتفاقی با ورزش دو و میدانی نیز آشنا می شود که این علاقه بصورت مستمر تا به امروز ادامه داشته است.

این چهره ورزشی حداقل ۴ روز در هفته و ساعات متوالی به تمرین دو و میدانی و پیاده روی می پردازد تا جائیکه با داشتن ۷۵ سال سن، ۲۱ کیلومتر  را خیلی راحت و اصطلاحا به مانند آب خوردن می دود!

حاج معماری را می توان در کنار دیگر مو سپید های ورزش بروجرد  از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی بروجرد نیز به شمار آورد.

از نکات جالب توجه اینکه حاج رضا معماری زیاد مایل نیست از فعالیت های ورزشی خودش صحبت کند و بیشتر دوست دارد از دیگران نام ببرد!

به هر حال  حاج رضا معماری  پیشکسوت بسیار فعال بروجردی که مقام و مدال های بسیاری در مسابقات مختلف ورزشی به مانند باستانی، دو و میدانی، پیاده روی و بخصوص مسابقات ورزشی پیشکسوتان ایران دارد،  از افتخارات ورزش بروجرد است که ما نیز برای ایشان صمیمانه آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!