جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خور و بیابانک تشکیل جلسه داد.

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جونان در سال ۹۵ با دستور کار بررسی راهکارهای موثر در ساماندهی امور جوانان ، اوقات فراغت و برنامه ریزی جهت بزرگداشت روز جوان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خور و بیابانک تشکیل جلسه داد.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ،جناب آقای استوار ،با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دیدارهای مختلفی با جوانان، دانشجویان ، حتی در ایام ماه مبارک رمضان انجام می دهند ، نشاط و شادابی در چهره ی ایشان متجلی هست ، پس مسولین رفتار معظم له را ،چراغ راه و راهنمای خود قرار داده و حل مسائل  جوانان را به یک عزم تتبدیل کنند و همه ی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی موظف به اارائه  خدمات و تسهیلات به جوانان و برگزاری با شکوه روز جوان به عنوان روز هویت آفرین اقدام نمایند، تا بتوانیم گامی موثر در شادی و نشاط اجتماعی جوانان  شهرستان داشته باشیم . 

جناب آقای ایرجی معاون فرماندار نیز ،تصریح کردند : حل مشکلات جوانان همیاری همه ی دستگاه ها در حوزه جوانان را می طلبد و فقط یک دستکاه نمی تواند مسائل و درخواست های مختلف جوانان را پاسخگو باشد.

 آقای موسوی ، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ودبیرستادساماندهی امورجوانان ضمن بیان مشکلات جوانان درحوزه ورزش وتوجه بیشتربه نشاط وشادابی جوانان گفتند: با همیاری همه دستگاه ها در حوزه جوانان می توانیم شاهد نتایج خوبی برای حل مشکلات جوانان در سطح شهرستان باشیم .

در ادامه این جلسه ،  سایر اعضای ستاد اقدامات  و نظرات خود را پیرامون بحث اوقات فراغت و بزرگداشت روز جوان ارائه نمودند . در پایان فرماندار محترم شهرستان مصوبات جلسه را قرائت نموده و اعضاء را  مکلف به اجرای آن  نمودند.

بقیه درادامه مطلب


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!